کد خبر : 102077
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402- 51: 12

معاون رییس جمهور:

نهضت احیای واحدهای تولیدی در کشور به راه افتاده است

نهضت احیای واحدهای تولیدی در کشور به راه افتاده است

معاون رییس جمهور با بیان اینکه تولید و اشتغال سیاست مهم دولت سیزدهم است، گفت: نهضت احیای واحدهای تولیدی در کشور به راه افتاده است.

به گزارش گیلانستان، داود منظور پیش از ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح یک واحد تولیدی در رشت اظهار کرد: حمایت از تولید و اشتغال یکی از اهداف و سیاست‌های راهبردی دولت سیزدهم است.

 

وی با تاکید بر لزوم احیای واحدهای تولیدی در کشور افزود: روند احیا و تقویت واحدهای تولیدی در گیلان مثبت است و این مسیر باید با شدت و جدیت دنبال شود.

 

منظور با بیان اینکه جهاد تولید محور در اولویت کار همه قرار گیرد، گفت: جهاد اصلی و حیاتی امروز کشور تولید است و باید پرشتاب در این مسیر قدم برداشت.

 

وی با اشاره به اهمیت مولدسازی در بخش تولید بیان کرد: سرمایه‌های معطل مانده در کشور با پسوند مولدسازی به تولید و اشتغال بیانجامد.

 

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تولید باید در مدار ارزآوری قرار گیرد، افزود: صادرات محصولات تولیدی و صنعتی پیش نیاز توسعه کشور است.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر لزوم تقویت دو عنصر مهم تولید و صادرات بیان کرد: توسعه کشور با تقویت تولید و صادرات امکان پذیر است.

 

منظور با بیان اینکه تولید و اشتغال سیاست مهم دولت سیزدهم است، گفت: نهضت احیای واحدهای تولیدی در کشور به راه افتاده است و در این مسیر از سرمایه گذاران ویژه حمایت می‌شود.

 

وی با اشاره به احیای ۱۷۰ واحد تولیدی راکد در گیلان افزود: این تعداد احیای واحدهای تولیدی در کشور یک رکورد برای گیلان به حساب می‌آید.

 

معاون رئیس جمهور با تاکید بر لزوم فراهم سازی سرمایه در گردش واحدهای تولیدی بیان کرد: در کنار توجه به کنترل نقدینگی دنبال حمایت اعتباری و مالی واحدهای تولیدی هستیم.

 

منظور ادامه داد: شورای پول و اعتبار تمام امکانات و اعتبارات خود را در اختیار واحدهای تولیدی و تقویت سرمایه در گردش این واحدها قرار داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار