کد خبر : 2194
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394- 51: 22

هشدار مدیرکل حراست استانداری گیلان به مدیران ادارات

هشدار مدیرکل حراست استانداری گیلان به مدیران ادارات

مدیرکل حراست استانداری گیلان گفت: اگر هر مسئول گیلانی شامل مدیر، معاون، شهردار، بخشدار و … امکانات دولتی و بیت‌المال را در اختیار کاندیدای خاصی قرار دهد بدون هیچ‌ تردیدی عزل می‌شود.

به گزارش درگیلان، علی پناهی عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان حفظ احترام مردم و تکریم ارباب رجوع را مورد تأکید قرار داد.

وی با بیان اینکه می‌توانیم با اخلاق، رفتار و کردار خوب با مردم برخورد داشته باشیم، تصریح کرد: در انتخابات آینده مهم‌ترین اصل، حضور حداکثری مردم است.

مدیرکل حراست استانداری گیلان با اشاره به اینکه امسال فضای انتخابات بهتر از انتخابات گذشته خواهد بود، افزود: هر قدر صفوف مردم با شکوه‌تر، متراکم‌تر، منسجم‌تر و با صلابت‌تر باشد، استواری و استحکام نظام بار دیگر به رخ جهانیان کشیده می‌شود.

وی رعایت قوانین و مقررات از سوی مجریان و متولیان امر برگزاری انتخابات و طرف کاندیداها را لازم‌الاجرا دانست و گفت: طبق فرمایش رهبری رأی برای ما حق‌الناس است.

پناهی با تصریح بر اینکه مجریان و متولیان امر برای برگزاری انتخابات مصمم هستند، خاطرنشان کرد: موظف هستیم قانون و مقررات را در انتخابات رعایت کنیم.

وی عبور کاندیداها از فیلترهای مختلف را ملاک حضور آنها در عرصه انتخابات عنوان کرد و یادآور شد: از هر صندوقی که نام کاندیدای مورد نظر با اکثریت آرا بیرون آمد، به عنوان نماینده معرفی می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: فرمانداران و معاونان و بخشداران باید به گونه‌ای در برنامه‌ریزی‌ها کنند که کوچک‌ترین شائبه‌ای از طرف مردم پیش نیاید.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌کدام از بخشداران و معاونان فرماندارها حق ندارند در میتینگ سیاسی و تبلیغات کاندیدای خاصی حضور داشته باشند، یادآور شد: ما مسئول برگزاری قانون هستیم.

پناهی متذکر شد: شهرداران باید به عدم استفاده از امکانات دولتی برای کاندیدای خاصی دقت داشته باشند و به هیچ عنوان حق ندارند امکانات دولتی و بیت‌المال را به نفع کاندیدا به‌کار گیرند در غیر این صورت به شدت طبق قانون برخورد می‌شود و بدون هیچ تردیدی مسئول مربوطه عزل خواهد شد./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سعید چهارشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۳۵

متشکرم

رفتن به نوار ابزار