کد خبر : 29731
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397- 53: 16

همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در رشت برگزار شد

همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در رشت برگزار شد

همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک با هدف تجلیل از دانش‌آموزان همیار پلیس برتر استان گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک با هدف تجلیل از دانش‌آموزان همیار پلیس برتر استان گیلان در سالن شهدای ناجا نیروی انتظامی شهرستان رشت برگزار شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان در این مراسم با تجلیل از فعالیت همیاران پلیس گیلان اظهار داشت: تعداد تصادفات استان گیلان در شش ماهه نخست امسال ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه تصادفات رانندگی در کشور سالانه ۱۶ هزار کشته می‌دهد خاطرنشان کرد: کاهش تعداد کشته‌شدگان حوادث رانندگی نشان‌دهنده نقش موثر همیاران پلیس است.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی رانندگان به تذکرات همیاران پلیس توجه نکنند ابراز داشت: همیاران پلیس باید در انجام رسالت خود پافشاری کنند و وظیفه خود را به طور جدی انجام دهند.

محمدی با اعلام اینکه ۱۲ هزار و ۳۵۰ همیار پلیس توسط این مجموعه آموزش‌های ترافیکی را کسب کردند افزود: از تمام دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم تا در ارائه آموزش‌های ترافیکی با ما همکاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی سبب ترویج فرهنگ صحیح ترافیکی در سطح جامعه می‌شود.

نادر جهان‌آرای با تاکید بر لزوم همکاری تمامی دستگا‌های ذی ربط در راستای ترویج فرهنگ صحیح ترافیکی عنوان داشت: برای نهادینه شدن امور فرهنگی در جامعه باید روی دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری کنیم.

وی سرمایه‌گذاری فرهنگی روی دانش‌آموزان را کم هزینه‌ترین راه برای نهادینه کردن امور فرهنگی در جامعه دانست و ابراز داشت: همیاران پلیس تاثیر فراوانی در ترویج فرهنگ صحیح ترافیک در جامعه داشتند.

مدیرکل آموزش و پروش گیلان با اشاره به تعامل موجود میان پلیس راهور گیلان و آموزش و پرورش در راستای آموزش فرهنگ ترافیکی صحیح افزود: دانش‌آموزان آینده‌سازان جمهوری اسلامی هستند و باید برای تربیت صحیح آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد.

در این مراسم که با حضور سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی استان گیلان و پدر شهید مدافع حرم بابک نوری هریس برگزار شد از همیاران پلیس برتر استان گیلان تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است این مراسم به منظور همزمانی هفته ناجا و روز جهانی کودک و با هدف ترویج فرهنگ صحیح ترافیکی در میان کودکان و نوجوانان برگزار شد./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار