کد خبر : 29560
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷

پاسخ کوبنده سپاه خواب‌ را از تروریست‌های تکفیری گرفت

پاسخ کوبنده سپاه خواب‌ را از تروریست‌های تکفیری گرفت

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حملات موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در سوریه گفت:‌ اقدام شجاعانه فرزندان ولایت خواب راحت را از دشمنان گرفت.

به گزارش گیلانستان آیت‌الله احمد پروایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ پاسخ کوبنده فرزندان ولایت و نیروهای سپاه پاسداران به تروریست‌های تکفیری در سوریه که در راستای حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشورمان انجام شد ضمن ابراز اقتدار نظام خواب راحت را از چشم دشمنان ملت گرفت.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از اقدام شجاعانه و به جای نیروهای سپاه پاسداران ابراز داشت:‌ نقش ویژه و تعیین کننده نیروهای امنیتی و دفاعی کشورمان به‌ویژه سپاه پاسداران که همواره مدافع ملت،‌ امنیت و تمامیت ارضی نظام اسلامی بوده و هستند بر کسی پوشیده نیست.

آیت‌الله پروایی ضمن اشاره به یکی از سخنان مهم و ارزشمند مقام معظم رهبری تصریح کرد:‌ به فرموده ایشان زمانه بزن در رو دیگر به سر رسیده بنابراین کوچکترین جسارت و دست درازی دشمنان به خاک کشورمان و اقدام آن‌ها علیه امنیت نظام قطعاً با سیلی فرزندان ولایت پاسخ داده می‌شود.

وی عملیات موشکی سپاه را در راستای نشان دادن قدرت نظام و در پاسخ به حملات کور تروریست‌ها اعلام کرد و افزود:‌ اینکه عده‌ای در خارج از مرزهای کشور بخواهند برنامه‌ای تدوین و با استفاده از عوامل فریب‌خورده داخلی علیه نظام اجرا کنند به پایان رسیده و با پاسخ فرزندان غیور سپاه مواجه می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در اوج قدرت دفاعی قرار دارد بیان داشت:‌ دشمنان ملت نیز به این نکته مهم پی برده و واقف شده‌اند بنابراین هرگونه دست درازی و اقدامی از سوی تکفیری‌ها بدون شک توسط فرزندان شجاع انقلاب اسلامی بی‌پاسخ نمی‌ماند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان صحبت‌های اخیر مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت‌:‌ با اینکه حملات اخیر خواب راحت را بر دشمنان حرام کرده است اما بنا به گفته مسئولان سپاه پاسداران انتقام اصلی از تروریست‌های تکفیری و حامیان آن‌ها هنوز باقی مانده است.

آیت‌الله پروایی توان دفاعی و برد بسیار زیاد موشک‌های سپاه پاسداران را عاملی بازدارنده در برابر توطئه‌های دشمنان دانست و ابراز داشت:‌ به یاری خداوند متعال پاسخ‌های کوبنده این‌چنینی رزمندگان اسلام تا خشکاندن ریشه تمام تروریست‌ها و تکفیری‌های حاضر در منطقه استمرار پیدا می‌کند.

وی ضمن تقدیر از تمامی نیروهای امنیتی متشکل از سپاه،‌ بسیج،‌ ارتش،‌ مرزبانی و نیروی انتظامی عنوان کرد:‌ به همه خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی اهواز تسلیت می‌گوییم و خوشحالیم که بار دیگر شاهد انتقام سخت فرزندان ولایت از دشمنان نظام و عوامل زبون تکفیری بودیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در صورت تکرار حوادث تروریستی در خاک کشورمان قطعاً سیلی‌های محکم‌تری‌ برای دشمنان در راه خواهد بود افزود: امیدواریم حملات موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درس عبرت بزرگی برای تمامی تکفیری‌ها و تروریست‌های منطقه شده باشد.

انتهای پیام/‌تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار