کد خبر : 104427
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402- 38: 23

با عدم توانایی در برف‌روبی؛

پاس گُل طلایی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهر رشت به سیدکاظم دلخوش!

پاس گُل طلایی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهر رشت به سیدکاظم دلخوش!

آیا مجموعه مدیریتی شهر رشت توانایی تأمین هشت دستگاه لودر را نداشت تا نقطه‌ ضعفش تبدیل به بهانه‌ای برای تبلیغات انتخاباتی نشود؟

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، «توسط ستاد مردمی سیدکاظم دلخوش انجام شد: فعالیت ۸ دستگاه لودر جهت بازگشایی معابر سطح شهر رشت» این تیتر خبری بسیاری از رسانه‌های استان بوده است.

در روزهایی که جریان تبلیغات به اوج رسیده و هر نماینده‌ای به فکر نمایاندن خود است مجموعه مدیریت شهر رشت اعم از فرمانداری، راه و شهرسازی، شهرداری، ستاد مدیریت بحران و… با انجام ندادن کاری که وظیفه ذاتی آنهاست یعنی پاک‌سازی معابر از برف برای جریان یافتن آمد و شد مردم، عملاً یک پاس گُل طلایی به سید کاظم دلخوش داده‌اند.

به راستی آیا مجموعه مدیریتی شهر رشت توانایی تأمین هشت دستگاه لودر علیرغم تمام پیش‌بینی‌های هواشناسی را نداشت تا نقطه‌ ضعفش تبدیل به بهانه‌ای برای تبلیغات انتخاباتی نشود؟

الغرض مردم رشت لایق برخورداری از بهترین خدمات بی‌منت هستند و شایسته نیست چنین اتفاقی بیفتد و مردم عملاً مدیون و وامدار یک کاندیدا آن‌هم در ایام انتخابات شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فاطمه ابراهیمی سه شنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۱۵

واقعا حالم ازین همه خودنمایی به هم می خوره.تا حالا این افراد کحا بودند .چرا یک بار ما به عنوان افراد عام‌جامعه اینها رو ندیدیم.
الاان کوچه ما پر از برف هست.پس چرا یکی تون نیومد محض رضای خدا کار کنه.
خدایا مهدی ما را برسان.

رفتن به نوار ابزار