کد خبر : 102276
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402- 34: 12

پروژه‌های عمرانی رشت به کجا رسید؟

پروژه‌های عمرانی رشت به کجا رسید؟

شهردار رشت با بیان اینکه روند اجرای پروژه‌های عمرانی رشت در قالب طرح میثاق، مناسب است، گفت: اخیرا چهارمین پایه پی میدان نیروی دریایی نیز احداث شد و این پروژه ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش گیلانستان، رحیم شوقی، شهردار رشت ظهر امروز با حضور در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورا با اشاره به اینکه وظیفه خودم می دانم که از حمایت های ریاست و اعضای شورای رشت تقدیر و تشکر کنم، اظهار کرد: همدلی و همراهی اعضای شورا در اجرای پروژه های عمرانی نسبت به تمام ادوار شورا بی نظیر است و از این بابت نهایت قدردانی را دارم.

 

وی به اجرای تقاطع حمیدیان رشت اشاره کرد و گفت: محصور کردن این پروژه انجام شده و دستگاه‌های حفاری نیز مستقر هستند، به دنبال بتن‌ریزی شمع‌ها هستیم و در این تقاطع قرار است ۵۲ شمع بتن ریزی و اجرایی شود.

 

شوقی با اشاره به پرداخت مرحله اول اعتبارات اجرای هشت پروژه طرح میثاق افزود: به دنبال برنامه‌ریزی به منظور اجرای مرحله دوم پیش‌پرداخت‌ها هستیم و در پروژه رودباری نیز در بخش اول محصور کردن حفاری شمع‌ها انجام شده و به دنبال اجرایی شدن مراحل تعریض پل هستیم.

 

شهردار رشت با اشاره به پروژه خیابان باهنر رشت تصریح کرد: با توجه به تعریضی که در این قسمت از شهر در دست انجام است به دنبال بهبود زیر ساخت‌های آب و فاضلاب در آن محدوده هستیم و امیدواریم طی هفته جاری حفاری شمع را نیز در این محدوده اجرایی شود.

 

شوقی با بیان اینکه پروژه نیروی دریایی رشت نیز در بخش‌هایی به اتمام رسیده است، افزود: چهارمین پایه پی میدان نیروی دریایی را احداث کردیم و ۱۴ درصد این پروژه پیشرفت فیزیکی دارد .

 

وی با بیان اینکه هشت پروژه عمرانی طرح میثاق رشت با سرعت خوبی در دست اجرا است، بیان کرد: در پروژه میدان امام حسین (ع) رشت قرار داد پیمانکار منعقد شده و تجهیز کارگاه نیز به اتمام رسیده و مجوزات لازم به منظور برخی از اقدامات نیز دریافت شده و در تلاش برای اجرای تعریض مسیر هستیم.

 

شهردار رشت به اجرای پروژه ژ پنج اشاره کرد و گفت: حدود چهار هزار و ۵۰۰ متر در این مسیر احداث خیابان داریم و به حجم قابل توجهی تولید جدول و لوله به منظور جمع‌آوری روان آب‌های سطحی نیاز داریم که در دست انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار