کد خبر : 68230
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400- 39: 12

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

پویش «نشر خوبی‌ها» و «مهریه فاطمی» برگزار می‌شود

پویش «نشر خوبی‌ها» و «مهریه فاطمی» برگزار می‌شود

حجت الاسلام مهدوی از برگزاری پویش «نشر خوبی‌ها» و «مهریه فاطمی» به مناسبت هفته ازدواج در گیلان خبرداد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام «سعید مهدوی» امروز(یک‌شنبه، ۲۰ تیر) در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن ۲۱ تیر ماه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌هایی برای تجلیل از فعالان ترویج ازدواج آسان و مهریه ارزشی برگزار می‌کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه به همین منظور دو پویش «نشر خوبی ها» و «مهریه فاطمی» برگزار می‌شود، افزود: در پویش نشر خوبی‌ها شهروندان گیلانی می‌توانند فعالان عرصه ازدواج و فرزند آوری را معرفی کنند.

وی اذعان کرد: شهروندان می‌توانند تشکل‌ها و مؤسسات ازدواج آسان، مشاوره موفق خانواده، خیرین تهیه جهیزیه، فعالان حوزه خانواده و جمعیت، پزشک و مامای خیر، تالارداران خیر، افرادی که مسکن رایگان در اختیار زوج‌ها قرار می‌دهد، بانوان با مهریه‌های ارزشی و جوانان دارای چهار فرزند به بالا را به دبیرخانه این پویش معرفی کنند.

مهدوی افزود: همچنین شهروندان می‌تواند اسامی این افراد را از طریق پیام به دایرکت پیج اینستاگرام تبلیغات اسلامی گیلان به آدرس Nehzat_gilan@ و یا به شماره تلفن ۰۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ ارسال کنند.

وی همچنین به پویش مهریه فاطمی نیز اشاره و از زوجین جوان خواست تا تصویر عقدنامه خود را که کمتر از ۱۴ سکه است با هشتگ #مهریه_فاطمی در فضای مجازی نشر دهند تا به قید قرعه به یک زوج کمک هزینه دو میلیون تومان سفر به کربلا اهدا شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار