کد خبر : 79072
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تیر 1401- 59: 20

پیام تبریک مدیرمسئول گیلانستان در پی انتصاب رئیس جدید اطلاعات سپاه و درخواست نشست با اصحاب رسانه گیلان

پیام تبریک مدیرمسئول گیلانستان در پی انتصاب رئیس جدید اطلاعات سپاه و درخواست نشست با اصحاب رسانه گیلان

بدیهی است جامعه اهل قلم و رسانه‌ای گیلان به اقتضای فعالیت کاری‌شان، با مشکلات و معضلات استان در حوزه های مختلف آشنایی کامل دارند.

به گزارش گیلانستان، مجتبی امین صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی گیلانستان در پیامی انتصاب رئیس جدید سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت. متن پیام در ذیل آمده است:

سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی

رئیس محترم و معزز سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) و احترام فراوان؛ اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ اصحاب رسانه استان گیلان انتصاب شایسته حضرتعالی را به ریاست سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک عرض نموده و آرزوی توفیقات روز افزون دارم.

بی تردید انتصاب حضرتعالی در این سنگر حساس، نمایانگر تجربه، کفایت و توانمندی تان به‌منظور تلاشی وافر و خستگی‌ناپذیر در راستای بی اثر کردن دسیسه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی می‌باشد.

از خصوصیات بارز اخلاقی، تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس و مجاهدت‌های بی دریغ جنابعالی در طول سال‌ها خدمت صادقانه در تشکیلات مقدس سپاه پاسداران اطلاع کامل داریم و همچنین از شدت عصبانیت ضدانقلاب ها و معاندین داخلی و خارجی نسبت به این انتصاب بسیار خرسندیم؛ چراکه نشانگر آینده ای روشن با وجود حضرتعالی برای ملت عزیز ایران اسلامی است.

لذا به عنوان سرباز کوچک شما که علاوه بر فعالیت های رسانه‌ای، سابقه ۵ سال فرماندهی پایگاه بسیج محلات را در کارنامه دارم، از محضر حضرتعالی عاجزانه خواستارم در صورت امکان اولین سفر استانی خود را به گیلان اختصاص داده و اگر برایتان مقدور بود یک نشست و دیداری هم با اصحاب رسانه و خبرنگاران داشته باشید.

بدیهی است جامعه اهل قلم و رسانه‌ای گیلان به اقتضای فعالیت کاری‌شان، با مشکلات و معضلات استان در حوزه های مختلف آشنایی کامل داشته و ضمن بهره بردن از رهنمودها و توصیه های حضرتعالی، دغدغه ها و نکات حائز اهمیت خود را در آن نشست بیان خواهند کرد.

مزید توفیقات حضرتعالی را در تداوم مسیر مکتب امام خمینی (ره) و راه نورانی شهدای والامقام و تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در ظلّ توجهات خاصه حضرت ولی عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان و حکیم خواستارم.

مجتبی امین

مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی گیلانستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۴۳

😂😂😂

رفتن به نوار ابزار