کد خبر : 59680
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

پیشرفت ایران با ترور شهید «فخری زاده» متوقف نخواهد شد

پیشرفت ایران با ترور شهید «فخری زاده» متوقف نخواهد شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه حرکت علمی و جهادی شهید فخری زاده توسط جوانان دانشگاهی ادامه می یابد، گفت: این ترور نشان داد آمریکا و رژیم صهیونیستی مخالف پیشرفت ما هستند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی با اشاره به اینکه حادثه ترور «شهید فخری‌زاده» دانشمند و شخصیت علمی برای آحاد ملت ایران حادثه بسیار تلخی است، اظهار کرد: قطعاً کسانی که دارای غیرت دینی و ملی هستند از این حادثه متأسف شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: رژیم صهیونیستی، آمریکا و اروپایی‌ها هیچ وقت راضی به پیشرفت، آسایش، رشد و ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیستند.

وی با بیان اینکه دانشمندان در حوزه‌های علمی، هسته‌ای و دفاعی سرمایه‌های بسیار بزرگی هستند که جبران این سرمایه‌ها به راحتی امکان‌پذیر نیست، گفت: تداوم حرکت علمی و جهاد آنها توسط جوانان دانشگاهی ادامه یافته و تا حدودی فقدان این افراد را جبران می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این حادثه تروریستی نشان داد که رژیم صهیونیستی، آمریکا و اروپایی‌ها راضی به پیشرفت، آسایش، رشد و ارتقای نظام مقدس اسلامی نیستند، ادامه داد: دشمنان دیرینه ملت ایران حداقل طی ۲۰۰ سال گذشته همانند آمریکا، اروپا و غده سرطانی یعنی رژیم نامشروع اسرائیل از زمان موجودیت خود یا ذخایر ارزی ما را به غارت برده‌اند و یا اگر موفق نشده‌اند سرمایه‌های علمی ما بدزدند، آن‌ها را ترور کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه امثال شهید شهریاری، احمدی‌روشن و فخری‌زاده افرادی بودند که سنگ بنای ارتقای تمدنی این ملت را پای گذاری کردند، افزود: وقتی صهیونیست‌ها از قبل نشانه ترور فخری‌زاده‌ها را دارد، واجب است که دولتمردان برای امنیت آنها تدابیر بیشتری از وضعیت کنونی پیش‌بینی می‌کردند.

مهدوی افزود: ترور «شهید فخری زاده» زمینه بیداری ما را فراهم کرد که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با یک ایران متمدن و رشد یافته به شدت مخالفت هستند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار