کد خبر : 91342
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402- 21: 23

سرپرست شهرداری رشت خبر داد؛

پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه بهسازی پسماند سراوان/تکمیل پروسه به زباله خشک نیاز دارد

پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه بهسازی پسماند سراوان/تکمیل پروسه به زباله خشک نیاز دارد

سرپرست شهرداری رشت از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه بهسازی پسماند سراوان خبر داد و گفت: برای تکمیل و بهسازی نیازمند زباله خشک و برگشتی ها به سراوان هستیم تا عملیات بهسازی با سرعت انجام شود.

به گزارش گیلانستان، یوسف یزدانی عصر پنجشنبه در بازدید اصحاب رسانه و خبرنگاران از محل بهسازی زباله سراوان رشت، اظهار کرد: انعکاس اقدامات مدیریت شهری در بهسازی زباله سراوان در جامعه امیدوارکننده است.

 

وی با بیان اینکه پروژه بهسازی سراوان بر اساس پروسه‌ای یک ساله برنامه ریزی شده است، افزود: از ابتدای شروع کار دولت سیزدهم ساماندهی پسماند سراوان در مدار اجرا قرار گرفت.

 

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به وعده استاندار مبنی بر پایان ورود زباله به سراوان اضافه کرد: پروژه بهسازی سراوان قرار بود در فرودین ۱۴۰۱ آغاز شود که به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها در آذر ماه عملیات اجرای آن شروع شد.

 

یزدانی ادامه داد: تغییر هشت ماهه در شروع پروژه بهسازی سراوان سبب شد تا کار بهسازی و ساماندهی در سال ۱۴۰۲ ادامه پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه پروژه بهسازی پسماند سروان در قالب قرارداد یک ساله انجام می‌شود، افزود: اجرای پروژه از اول آذر ۱۴۰۱ شروع شده و تا آذر سال جاری به اتمام می‌رسد.

 

سرپرست شهرداری رشت از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه بهسازی پسماند سراوان خبر داد و اضافه کرد: بر اساس زمان بندی قرارداد، پیشرفت پروژه بهسازی ۱۰ درصد از موعد مقرر جلوتر است.

 

برای بهسازی زباله سراوان حدود ۳۶۰ میلیون متر مکعب زباله نیاز است

 

یزدانی با بیان اینکه برای بهسازی زباله سراوان حدود ۳۶۰ میلیون متر مکعب زباله نیاز است، گفت: برای تکمیل پروسه بهسازی نیازمند زباله خشک و برگشتی‌ها به سراوان هستیم تا عملیات بهسازی با سرعت انجام شود.

 

وی ادامه داد: اگر قرار باشد به جای زباله‌های خشک و برگشتی‌ها، از مصالح برای تکمیل بهسازی محل دفن زباله سراوان استفاده شود بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه دولت سیزدهم اعتبارات خوبی برای بهسازی و ساماندهی زباله سراوان در نظر گرفته است، گفت: تاکنون بیش ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای بهسازی زباله سراوان هزینه شده است.

 

یزدانی با اشاره به اظهار و نظرهای برخی افراد در خصوص ورود و یا عدم ورود زباله به سراوان، بیان کرد: بهسازی زباله سراوان از جمله پروژه‌های خوب و ماندگار گیلان است و نباید جلوی این کار خوب گرفته شود.

 

وی با بیان اینکه اعتماد عمومی در خصوص ساماندهی پسماند سراوان کمرنگ شده است، گفت: مردمی که از نزدیک در روند کار بهسازی محل دفن زباله سراوان قرار گرفتند پیشرفت کار را پذیرفتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار