کد خبر : 71559
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400- 16: 17

مدیرکل مدیریت بحران گیلان:

پیکر قربانی سیل گیلان پس از ۲روز جستجو پیدا شد

پیکر قربانی سیل گیلان پس از ۲روز جستجو پیدا شد

مدیرکل مدیریت بحران گیلان گفت: پیکر مرد ۴۵ ساله موتورسوار که روز پنجشنبه قربانی سیلاب شده بود صبح امروز در رودخانه فومن پیدا شد.

به گزارش گیلانستان، امیر مرادی از پیدا شدن جسد مرد موتورسوار ۴۵ ساله در رودخانه آلیان شهرستان فومن خبر داد که دو روز پیش در اثر سیلابی شدن رودخانه بر اثر بی‌احتیاطی غرق شده و جان خود را از دست داده بود.

مدیرکل مدیریت بحران‌ استانداری گیلان در تشریح جزئیات حادثه غرق شدن این مرد خاطرنشان کرد: این موتورسوار ۴۵ ساله روز پنجشنبه حین عبور از پلی که آب از آن جاری شده بود به داخل رودخانه سقوط کرد.

مرادی ابراز داشت: از زمان وقوع حادثه جستجو برای یافتن جسد این مرد ۴۵ ساله موتورسوار توسط امدادگران جمعیت هلال احمر آغاز شد و در نهایت صبح امروز پس از فروکش کردن سیل پیکر وی در رودخانه شهرستان فومن پیدا شد.

قربانی مذکور در سیلاب روز پنجشنبه قصد عبور از رودخانه سیلابی سه‌سار بخش میرزاکوچک صومعه‌سرا را داشت که به دلیل بی‌احتیاطی در رودخانه غرق شد و جان خود را از دست داد و تا صبح امروز اثری از پیکر وی نبود.

این مرد تنها‌ قربانی سیلاب در گیلان نبود و در همان روز پنجشنبه بانویی ۶۷ ساله در منطقه گیله‌سرا محدوده فومن به شاندرمن به دلیل بر هم خوردن تعادلش هنگام عبور از پل به داخل رودخانه سقوط کرده و جان خود را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار