کد خبر : 57312
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر:

پیگیری قضایی ضاربان بانوی آمر به معروف گیلانی/ رسیدگی به پرونده با همراهی دادستان رودسر

پیگیری قضایی ضاربان بانوی آمر به معروف گیلانی/ رسیدگی به پرونده با همراهی دادستان رودسر

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به تعرض عده‌ای هنجارشکن به بانوی امربه‌معروف گیلانی در ساحل رودسر گفت: رسیدگی به این پرونده با همراهی دادستان رودسر در شعبه ویژه امربه‌معروف و نهی از منکر انجام می‌شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سجاد سرافراز با تاکید بر لزوم حمایت جدی از آمران به معروف و ناهیان از منکر اظهار داشت: در روزهای گذشته یک بانوی آمربه‌معروف در ساحل رودسر، به دلیل تذکر به رعایت عرف جامعه در ساحل رودسر مورد تعرض قرار گرفت که  مجرمین این واقعه به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به اینکه بانوی آمر به معروف مورد تعرض قرار گرفته ضابط قضایی بوده ابراز داشت: رسیدگی به این پرونده با مساعدت و همراهی دادستان شهرستان رودسر در شعبه ویژه امربه‌معروف و نهی از منکر انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمکین و تواضع در برابر امربه‌معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای است که همه آحاد ملت باید نسبت به این موضوع آگاهی پیدا کنند خاطرنشان کرد: این مسئله مهم باید از طریق آموزش عملی توسط مسئولان در میان مردم به رفتاری رایج تبدیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار