کد خبر : 89254
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴

کاراته گیلان طلایی شد

کاراته گیلان طلایی شد

رئیس هیات کاراته گیلان از قهرمانی تیم کاراته آقایان استان گیلان در رقابت های قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا اصلاحی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به قهرمانی گیلان در مسابقات کشوری اظهار کرد: در مسابقات کاراته قهرمانی کشور که روز پنج‌شنبه ۲۵ اسفند ماه جاری در استان همدان برگزار شد تیم کاراته رده بزرگسالان آقایان گیلان با یک مدال طلا و دو نقره توانست صدر نشین این رقابت‌ها شود.

 

وی با قدردانی از مربیان تیم منتخب بزرگسالان گیلان افزود: در این مسابقات مهدی کاظمی در وزن ۶۰- کیلوگرم با کسب مدال طلا (با مربیگری امیر پورمحمد)، محمدرضا گیلانپور در وزن ۸۴- کیلوگرم با کسب مدال نقره و محمد مهدی قاهری در وزن ۸۴+ کیلوگرم با کسب مدال نقره در رده‌های نخست مسابقات قرار گرفتند.

 

گفتنی است تیم منتخب بزرگسالان کاراته گیلان با سرمربی‌گری احمد اخوان و مربیگری فرزام شفیعی، محمد فیکوهی و محمد غروبی در این رقابت‌ها حاضر شد که دستاورد آن قهرمانی تیم کاراته استان پس از مدت‌ها در تاریخ کاراته گیلان عنوان نخست کشور در رده سنی بزرگسال را بدست آورد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار