کد خبر : 45003
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398- 24: 17

کسب نشان طلای روئینگ‌سوار گیلانی در مسابقات کاپ آسیا

کسب نشان طلای روئینگ‌سوار گیلانی در مسابقات کاپ آسیا

روئینگ‌سوار گیلانی تیم ملی بانوان به نشان طلای مسابقات قهرمانی کاپ آسیا دست‌یافت.

به گزارش گیلانستان مسابقات روئینگ کاپ آسیا در دو بخش مردان و بانوان به میزبانی تایلند در حال برگزاری است و تیم ملی کشورمان با دو نماینده در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

بهمن نصیری در ماده تک‌نفره سنگین‌وزن و «نازنین گیلانی» روئینگ‌سوار گیلانی در دو ماده تک‌نفره سنگین‌وزن و سبک‌وزن به مصاف رقبا رفتند.

نازنین ملایی در دور مقدماتی بخش سنگین‌وزن با ثبت زمان ۷:۵۶.۰۵۱ اول و راهی فینال شد، وی در ماده تک‌نفره سبک‌وزن هم به آب زد و با کسب رده اول مرحله گروهی به‌طور مستقیم فینالیست شد.

روئینگ‌سوار گیلانی در بخش تک‌نفره سنگین‌وزن مقتدرانه به نشان طلا دست‌یافت، در این مسابقه قایق‌های قزاقستان و ویتنام دوم و سوم شدند.

بهمن نصیری دیگر نماینده کشورمان در این رقابت‌ها در بخش سنگین‌وزن در دور مقدماتی با ثبت زمان ۷:۲۲.۹۱۶ در جایگاه اول قرار گرفت و به فینال راه یافت، وی در فینال ماده تک‌نفره سنگین‌وزن به آب زد و به مدال طلا رسید؛ در این مسابقه قایق‌های تایلند، ویتنام و ازبکستان به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

رقابت‌های روئینگ کاپ آسیا ۲۷ آذر به میزبانی تایلند آغازشده و تا یکم دیماه به طول می‌انجامد؛ نازنین ملایی یکشنبه در فینال سبک‌وزن به آب زده و برای کسب دومین نشان طلا می‌جنگد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار