کد خبر : 23795
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1396- 22: 10

کسی که مدیر دفترش مشکل ساز است نباید وارد کار اقتصادی شود/ ماجرای آدینه رسوایی به وجود آورد و جبران خسارتش سخت است

کسی که مدیر دفترش مشکل ساز است نباید وارد کار اقتصادی شود/ ماجرای آدینه رسوایی به وجود آورد و جبران خسارتش سخت است

پدر شهید علیزاده گفت: به نظر بنده روحانیون نباید وارد عرصه اقتصادی به این شکل شوند، آن هم اگر مدیر دفترشان مشکل ساز یا مسئله دار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین اصغر علیزاده در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به سخنان اخیر آیت الله قربانی پیرامون مجتمع آدینه رشت اظهار کرد: از ماه های گذشته با تجمع مال باختگان این پروژه در اماکن مختلف استان و اعتراض به تضییع اموالشان، و با رسانه ای شدن این اتفاقات ضررهایی نصیب گیلان شد.

پدر شهید مدافع حرم علیزاده با بیان اینکه نامه نگاری ها، اعتراضات، بیانیه ها، نصب بنرها و… رسوایی بزرگی برای استان گیلان بوجود آورد خاطرنشان کرد: قطعا این سری کارها نشان دهنده عدم پایبندی به تعهدات است. مردم انتظار ندارند از فردی که در راس امور معنوی یک استان و به عنوان نماینده ولی فقیه و الگویی انسانی و اسلامی می باشد، چنین اقداماتی ببینند.

وی با اشاره به آسیب های دامن‌گیر برخی از روحانیون در سطح کشور ابراز نمود: روحانیت از چند بُعد مورد هجمه است که یکی از آن وجود تفکر سکولار در برخی از افراد این قشر می‌باشد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه یک سری تفکرات روشنفکرانه شرقی و غربی در جامعه وجود دارد، گفت: علی رغم کوتاهی های دولت در زمینه های مختلف، مردم همیشه نشان داده اند دلبسته به انقلاب، نظام و ولایت هستند.

وی همچنین اظهار داشت: به نظر بنده روحانیون نباید وارد عرصه اقتصادی به این شکل شوند، آن هم اگر مدیر دفترشان مشکل ساز یا مسئله دار باشد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه امکان ندارد مقام معظم رهبری امر به ساخت چنین مجتمعی با این تخلفات کرده باشند گفت: برای بنده واقعا باورش مشکل است که از ناحیه رهبر معظم انقلاب، سرمایه گذاری برای این پروژه صورت گرفته باشد.

پدر شهید علیزاده در پایان تصریح کرد: این ماجرایی که در استان پیش آمده، یک شکست بزرگی برایمان شده است و جبران این خسارت واقعا مشکل می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار