کد خبر : 66340
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400- 48: 17

فرمانده انتظامی گیلان:

کشف مزرعه رمز ارزها در برنجکوبی متروکه خمام

کشف مزرعه رمز ارزها در برنجکوبی متروکه خمام

سردار ملکی از کشف ۳۰۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک کارخانه برنجکوبی متروکه به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در خمام خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سردار «عزیزاله ملکی» امروز(سه شنبه،۴ خرداد) در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال گفت: هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام مالی کشور می‌شود و نیروی انتظامی در برخورد با این نوع فعالیت‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه اطلاعاتی از فعالیت غیرمجاز یک مزرعه استخراج کننده رمز ارز دیجیتال در منطقه خمام به دست آمد افزود: پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع برای پلیس محرز شد.

وی به اعزام ماموران انتظامی خمام پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر که یک کارخانه برنجکوبی متروکه بود، اشاره کرد و بیان داشت: در بازرسی از این مکان، ۳۰۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

ملکی از دستگیری و معرفی متهم ۶۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی را گامی مؤثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاران عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار