کد خبر : 103174
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1402- 11: 21

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

کشف ۱۰ میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در رودبار

کشف ۱۰ میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در رودبار

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۰ میلیارد ریال انواع داروهای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سردار حسین حسن‌پور به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و استمرار و ادامه فعالیت‌های پلیس در راستای حفظ امنیت و سلامت مردم تاکید و اظهار کرد: پلیس با افرادی که برای سودجویی باعث تهدید سلامتی مردم می‌شود، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

 

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات فنی و تحقیقات صورت گرفته از انتقال مقدار زیادی داروی قاچاق با یک دستگاه خودرو نیسان به گیلان مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: با همکاری پلیس آگاهی رودبار خودرو مورد نظر حین تردد در این شهرستان شناسایی و متوقف شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۵۱۳ هزار و ۹۰ عدد انواع داروهای فاقد هرگونه اسناد، مجوز و قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص متهم ۴۳ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار از مردم خواست برای جلوگیری از سودجویی افراد فرصت‌طلب در صورت برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار