کد خبر : 46994
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷

مشاور رئیس کمیته ملی المپیک ایران:

کشورهای متخاصم مترصد لغو جام فجر بودند/ رضایت دکتر سلطانی‌فر از افتتاح پروژه‌های ورزشی گیلان

کشورهای متخاصم مترصد لغو جام فجر بودند/ رضایت دکتر سلطانی‌فر از افتتاح پروژه‌های ورزشی گیلان

مشاور رئیس کمیته ملی المپیک ایران با تأکید بر تلاش دشمنان در لغو مسابقات بین‌المللی جام فجر گفت: پنجمین دوره این رقابت‌ها در سطح بالایی برگزارشده و رضایت کامل مهمانان خارجی را در پی داشت.

به گزارش گیلانستان با اشاره به قهرمانی تیم ملی کشورمان در پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور وزنه‌برداران ۱۳ کشور در سالن شش‌هزارنفره شهدای رشت برگزارشده و با قهرمانی پولادمردان کشورمان خاتمه یافت.

وی با تأکید بر میزبانی بی‌نقص گیلان در جام فجر خاطرنشان کرد: کشورهای متخاصم تلاش بسیاری بر ناامن جلوه دادن کشورمان انجام داده و خواهان لغو این بازی‌ها از سوی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری بودند؛ با رایزنی‌های مثبت موفق شدیم میزبانی‌مان را تثبیت کرده و جام را در شرایطی ایده‌آل برگزار کنیم.

مشاور رئیس کمیته ملی المپیک ایران با بیان اینکه رضایت کامل مهمانان خارجی از مسابقات جام فجر خستگی را از تن عوامل برگزاری این جام بیرون کرد، گفت: سالن تمرین، محل برگزاری مسابقات، ایاب و ذهاب، اسکان، تغذیه و مهمان‌نوازی مردم شهر باران از آیتم‌های مثبت این جام بوده و رضایت کامل تیم‌های شرکت‌کننده و مهمانان خارجی را در پی داشت.

افتخاری با اشاره به رضایت وزیر ورزش و جوانان از برگزاری باشکوه پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر و افتتاح پروژه‌های ورزشی گیلان در دهه فجر تصریح کرد: جناب دکتر مسعود سلطانی‌فر در روز اختتامیه مسابقات جام فجر حضور پیداکرده و هم‌زمان چندین پروژه مهم استانی که سال‌ها تعطیل و راکد بودند نظیر پیست بین‌المللی دوچرخه‌سواری رشت، سالن چندمنظوره طبقاتی لاهیجان، زمین چمن رستم‌آباد و استخر ورزشی رودبار را افتتاح کرده و با رضایت کامل نسبت به حمایت‌های استاندار گیلان و عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و تقدیم این فضاهای ورزشی به مردم گیلان، دیار میرزاکوچک‌خان را ترک کردند.

وی با بیان اینکه نقشه دشمنان در ناامن جلوه دادن کشورمان با برگزاری بی نقص جام فجر نقش بر آب شد، گفت: آقای دکتر ارسلان زارع، استاندار محترم گیلان و معاونین و مسؤولین استانداری، مدیر کل صداوسیمای مرکز گیلان و کارکنان این مجموعه، نیروهای نظامی و انتظامی، مسؤولین اداره کل ورزش و جوانان گیلان و مسؤولین هیئت وزنه‌برداری گیلان نقش بی‌بدیلی در میزبانی و برگزاری بی‌نقص پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر ایفا کردند.

پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر گرامیداشت پهلوان مرحوم نامجو از سیزدهم تا پانزدهم بهمن‌ماه امسال به‌منظور گزینش وزنه‌برداران جهت حضور در رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ در هفت وزن المپیکی شامل ۶۱، ۶۷،  ۷۳، ۸۱، ۹۶،  ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم به میزبانی رشت برگزار شد.

تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان با ثبت رکورد ۴۶۶ امتیاز به مقام قهرمانی رسیده و تیم‌های عراق با ۲۴۵ امتیاز و اندونزی با ۲۴۱ امتیاز به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار