کد خبر : 75894
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400- 51: 16

کلنگ احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان در گیلان بر زمین زده شد

کلنگ احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان در گیلان بر زمین زده شد

کلنگ مرحله سوم احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در گیلان با زمین زده شد.

به گزارش گیلانستان، کلنگ مرحله سوم احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، فرمانده سپاه قدس گیلان و رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان زده شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم با بیان اینکه همکاری نهادهای انقلابی در کشور درس وفا و همدلی به جهانیان یاد داده است، اظهار کرد: در طول ۴۳ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی همکاری نهادهای مختلف در ساخت مسکن محرومین و رفع محرومیت‌زدایی درس وفا و همدلی را به جهانیان یاد داد.

سردار محمد زهرایی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در رفع محرومیت‌زدایی در کشور گفت: سپاه و بسیج به دنبال کارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی بوده و ساخت مسکن محرومین به یک هدف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل شده و این روند ادامه دار است.

وی از ساخت ۴۲ هزار مسکن محرومین در کشور در دو سال گذشته خبر داد و افزود: تفاهم نامه امضا شده میام کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بسیج سازندگی در حوزه اشتغال و مسکن محرومین بوده و در دو سال گذشته ۴۲ هزار مسکن محرومین در کشور ساخته شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه با بیان اینکه نقش اصلی در حل بسیاری از مشکلات را دارند، اظهار کرد: مردم ولی نعمتان جمهوری اسلامی بوده و همواره در ۴۳ سال گذشته پا به پای مسوولان در راه مبارزه با استکبار بوده و تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی را برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمل کردند.

سردار محمد عبدالله‌پور یکی از اهداف سپاه پاسداران را رفع محرومیت‌زدایی دانست و گفت: در فاز دوم مسکن محرومین در گیلان ۷۴۱ واحد احداث و در مرحله سوم هم با همکاری سپاه قدس گیلان و کمیته امداد امام خمینی (ره) ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در سریعترین زمان ممکن احداث خواهد شد.

وی با تاکید بر روستایی بودن ساخت مسکن محرومین در گیلان بیان کرد: بر اساس آمار تمامی شهرستان‌های گیلان دارای واحدهای مسکن محرومین هستند که تمامی این واحدها در اختیار افراد محروم و بی‌بضاعت قرار گرفته‌است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به ادامه‌دار بودن ساخت مسکن محرومین در گیلان تصریح کرد: در ۴۱ سال گذشته بیش از دو هزار واحد مسکن محرومین توسط سپاه قدس گیلان در مناطق محروم، روستایی و صعب‌العبور ساخته و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه قدس گیلان همواره یار و یاور بهزیستی در ساخت مسکن مددجویان بوده است، اظهار کرد: در طول سالیان گذشته هر زمانی دست یاری به سمت سپاه قدس گیلان دراز کردیم آنان همیشه دست ما را گرفته و یار و یاور مددجویان بودند که جای بسیار قدردانی دارد.

عباس اهرابی با اشاره به آغاز مرحله سوم ساخت مسکن مددجویان در گیلان گفت: در سال گذشته و در مرحله دوم ۷۰۰ واحد مسکن مددجویان با کمک سپاه قدس گیلان و خیرین احداث و در مرحله سوم هم ۵۰۰ واحد دیگر در اسرع وقت ساخته می‌شود.

وی مددجویان و محرومین را سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: یکی از اهداف امام راحل (ره) توجه به قشر محرومین و مستضعف جامعه است لذا مسوولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بهترین امکانات رفاهی را برای این قشر از جامعه فراهم کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار