کد خبر : 43520
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398- 51: 17

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رشت:

کمبود دارو نداریم/ داروهای مورد نیاز به اندازه لازم ذخیره‌سازی شده است

کمبود دارو نداریم/ داروهای مورد نیاز به اندازه لازم ذخیره‌سازی شده است

نمکی با بیان اینکه هیچ نگرانی در بخش داروهای اساسی وجود ندارد گفت: داروهای مورد نیاز به اندازه لازم فراهم و ذخیره‌سازی شده و در حال حاضر کمبود دارو نداریم.

به گزارش گیلانستان «سعید نمکی» امروز(پنج‌شنبه، ۹ آبان) در حاشیه افتتاح پروژه جدید اورژانس بیمارستان رازی رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارزیابی مشکلات زیرساختی از اهم برنامه‌های سفر بود که توسط مسئولان ارشد پیگیر شده و بررسی‌های لازم انجام شد.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان از برنامه‌های مهم گیلان است که با جدیت دنبال می‌شود گفت: استان گیلان از نظر توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان مشکلاتی دارد و با عقب‌ماندگی‌های طرح تحول نظام سلامت روبه رو است.

 

وی با تصریح اینکه با افتتاح پروژه اورژانس رازی رشت بسیاری از مشکلات این بخش مرتفع می‌شود افزود: تکمیل زیرساخت‌های اورژانس‌های سراسر کشور از اهم برنامه‌هایی است که دنبال می‌شود.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گیلان تا پایان سال ۹۹ از دیگر پروژه‌های مهم گیلان است که پیگیری می‌شود.

 

وی به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان در بخش بهداشت و درمان اشاره و با بیان اینکه تجهیزات پزشکی و داروهای مورد نیاز کشور مورد هدف است تاکید کرد: داروهای مورد نیاز در سطح کشور به اندازه لازم فراهم و ذخیره‌سازی شده و در حال حاضر کمبود دارو نداریم.

 

وزیر بهداشت خاطرنشان ساخت: هیچ نگرانی در بخش داروهای اساسی وجود ندارد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار