کد خبر : 81321
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مهر 1401- 28: 12

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آستارا خبر داد؛

کمک ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین آستارایی به دانش‌آموزان

کمک ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین آستارایی به دانش‌آموزان

تسلی‌نیا از کمک ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین آستارایی به دانش‌آموزان تحت‌پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان به نقل از شبستان، «بهرام تسلی‌نیا» در گفت‌وگویی اظهارکرد: یکی از رسالت‌های کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) حمایت از دانش‌آموزان محروم در آستانه بازگشایی مدارس است.

 

 

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان‌اینکه رویداد ملی«شور عاطفه‌ها» با هدف تامین اقلام تحصیلی دانش‌آموزان تحت پوشش از قبیل کیف، کفش، پوشاک و نوشت‌افزار در حال برگزاری است، افزود: تاکنون خیرین و نیکوکاران آستارایی در این رویداد ۵۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند کمک کرده‌اند.

 

 

 

وی تصریح‌کرد: این کمک‌ها با برپایی پایگاه «شور عاطفه‌ها» در جلوی مصلی و همچنین با مراجعه به خیرین و نیکوکاران جمع‌آوری شده است.

 

 

 

تسلی‌نیا در خصوص روش‌های مشارکت مردم نوعدوست گفت: خیرین و نوع‌دوستان می‌توانند با مراجعه به ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی(ره) و یا به روش واریز نقدی از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۶۵۹ و یا شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۲۸۰۹۷۱ جهت کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند و بی‌بضاعت تحت‌پوشش این نهاد اقدام کنند.

 

 

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا کد دستوری این روش جهت واریز وجه نقد برای کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند را #۰۱۳۱*۸۸۷۷* اعلام کرد و افزود: همشهریان با مساعدت‌های خود همواره در دستگیری از نیازمندان پیشتاز بوده و هستند.

 

 

 

تسلی‌نیا خاطرنشان‌کرد: جشن «شور عاطفه‌‌ها» هفته آینده با مشارکت آموزش و پرورش در مدرسه خواجه نصیرالدین طوسی شهرک عباس‌آباد بندر آستارا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار