کد خبر : 106177
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1403- 37: 12

رئیس ستاد عتبات عالیات گیلان:

کمک ۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومانی مردم گیلان در سال ۱۴۰۲ جهت بازسازی عتبات عالیات 

کمک ۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومانی مردم گیلان در سال ۱۴۰۲ جهت بازسازی عتبات عالیات 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان از پرداخت ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی مردم استان در یکسال گذشته خبر داد.

مجید دوهندو در گفتگو با خبرنگار سرویس مذهبی گیلانستان با اشاره به لزوم ارائه گزارش کار و شفاف سازی مسئولان اظهار کرد: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای توسعه و گسترش حرم‌های ائمه معصومین(ع) در کشور عراق که متعلق به‌ همه مسلمانان و آزاده‌خواهان جهان هستند فعالیت می‌نماید.

 

 

وی با بیان اینکه هیچ دولتی در ایران و عراق قادر به پرداخت هزینه‌های بازسازی عتبات عالیات نیست، خاطرنشان کرد: این مردم هستند که با نذوراتشان به توسعه و گسترش حرم‌های ائمه اطهار علیهم السلام کمک می‌کنند.

 

 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان به میزان جمع آوری کمک های مردمی کمک های مردمی اشاره کرد و گفت: این ستاد طی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان در استان گیلان از مردم روستاها و شهرستان‌های مختلف جمع آوری نمود که جا دارد از عموم مردم بابت این کار خیر و باقیات الصالحات تقدیر و تشکر کنم.

 

 

دوهندو با اشاره به طرح “نذر کاشی” ابراز نمود: مردم عزیز می‌توانند با پرداخت ۲۰۰ هزار تومان به بالا در این طرح شرکت کرده تا با خرید کاشی به نام خود و خانواده‌شان برای حرم‌های ائمه اطهار(ع) استفاده گردد.

 

 

وی با مقایسه میزان کمک‌های مردمی در فروردین سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خاطرنشان کرد: جمع نذورات فروردین امسال ۹۱۵ میلیون تومان بوده که در مقایسه با فروردین سال گذشته افزایش چند برابری داشته است.

 

 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان تصریح کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به وبسایت ستاد https://gilan.atabat.org/ به صورت اینترنتی نذورات خود را واریز و از بهره معنوی آن استفاده نمایند.

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار