کد خبر : 66390
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400- 11: 18

رئیس ستاد عتبات عالیات گیلان:

رشد ۷۰ درصدی جذب مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات گیلان

رشد ۷۰ درصدی جذب مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات گیلان

رئیس ستاد عتبات عالیات گیلان با اشاره به رشد ۷۰ درصدی جذب مشارکت‌های مردمی این ستاد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان نذورات مردمی توسط ستاد عتبات عالیات گیلان جمع آوری شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ مجید دوهندو با اشاره به برگزاری دومین جلسه ستاد عتبات در گیلان با حضور مسئولین استانی و کشوری، گفت: میزان جذب مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات گیلان ۷۰ درصد رشد داشته است.

رئیس ستاد عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه این ستاد همواره آماده ارائه خدمات به مردم است، عنوان کرد: اگر امسال مراسم اربعین برگزار شود همچون سال‌های گذشته به ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله (ع) اقدام می‌کنیم و اگر به دلیل شرایط کرونایی مراسمی نباشد، ۵۰۰ موکب از کل کشور برای پذیرایی از زائرین اربعین اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به جمع آوری نذورات، تصریح کرد: ستاد عتبات عالیات در استان گیلان آمادگی دارد که هرگونه نذورات مردم اعم از نقدی و غیرنقدی را دریافت کند و شماره حساب‌های ستاد نیز در سایت اعلام شده است.

دوهندو با اشاره به جمع آوری یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان نذورات مردمی در سال گذشته، اضافه کرد: در دو ماهه نخست امسال شاهد رشد ۷۰ درصدی مشارکت‌ها بوده‌ایم و ۴۰۰ میلیون تومان نذورات مردمی توسط ستاد عتبات عالیات گیلان جمع آوری شده است.

وی افزود: مواکب استان گیلان در سال گذشته و دو ماهه نخست امسال، ۲۰ میلیارد تومان برای ارائه خدماتی نظیر پخت نان، پخت افطار و سحری گرم، کمک به زلزله زدگان سی سخت، تهیه وسایل خانگی و ساخت و مرمت دو دستگاه خانه برای مستضعفان هزینه کرده است‌.

رئیس ستاد عتبات عالیات گیلان اضافه کرد: مواکب نورالزهرا، محسنین و خدام العتره امسال در خدمت رسانی به نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان خوش درخشیدند و در طول این ماه اقدام به تهیه و توزیع سبدهای معیشتی و پخت سحری و افطار و نان کردند.

دوهندو با بیان اینکه مواکب استان گیلان در هر شرایطی آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم دارند، بیان کرد: خدمات مواکب ما تنها مختص زائران نیست و ستاد عتبات عالیات وظیفه خود می‌داند که در هر شرایطی کنار مردم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار