کد خبر : 100946
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402- 35: 11

گزارش کاستی‌های زیرساختی ورزش بندرانزلی به وزیر ورزش اعلام می‌شود

گزارش کاستی‌های زیرساختی ورزش بندرانزلی به وزیر ورزش اعلام می‌شود

مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بازدید امروز خود از برخی اماکن ورزشی بندرانزلی گفت: اماکنی که امروز از آن‌ها بازدید شده، بررسی می‌شود و به گزارش مقام عالی وزارت برای تامین اعتبار و منبع اعتبار می‌رسد.

به گزارش گیلانستان، حمید شکیبامهر مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزرات ورزش و جوانان صبح امروز به همراه سید مجید سید مومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان برای پیگیری وضعیت زیرساخت‌های ورزشی شهرستان بندرانزلی از اماکن ورزشی از جمله از سالن ربیعی، استادیوم سیروس قایقران، استخر شهید شیرازی، هیات قایقرانی و سالن شهید انصاری بازدید کرد.

 

وی در جریان این بازدید و در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی و پتانسیل‌های موجود در بندرانزلی افزود: استخر قدیمی بندرانزلی که طی چند سال گذشته تعطیل است نیاز به تعمیرات اساسی از جمله سقف و سیستم موتورخانه داشته و قرار است یک مشاور برای انجام تعمیرات براورد هزینه کرده و به ما اعلام کند.

 

شکیبامهر در خصوص سالن ۲۵۰۰ نفری که در مجموعه ورزشی سیروس قایقران واقع شده نیز گفت: سقف این سالن نیاز به بازسازی دارد همچنین به دلیل ایراداتی که گرفته شده نیاز به مقاوم‌سازی نیز دارد و بابت این موضوع هم مشاور میبایست تعیین هزینه کند.

 

 

 

مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان در خصوص خوابگاهی که در مجموعه ورزشی قایقران واقع شده، بیان کرد: این خوابگاه حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ولی به دلیل مشکلات اعتباری، چندسالی است نیمه کاره رها شده و همچنین قسمتی سکوی تماشاگران، نیاز به بررسی جهت مقاوم‌سازی و نوسازی دارد.

 

وی همچنین در خصوص اماکن بررسی شده، گفت: اماکنی که امروز از آن‌ها بازدید شده، بررسی می‌شود و به گزارش مقام عالی وزارت برای تامین اعتبار و منبع اعتبار می‌رسد تا با جذب اعتبارات لازم، اماکن نیمه کاره و نیاز به بازسازی به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار