کد خبر : 16537
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1396- 21: 14

گزینه اصلاحات برای سرپرستی بر شهرداری رشت/ باز هم پای عضو مسئله دار شورای پنجم در میان است!

گزینه اصلاحات برای سرپرستی بر شهرداری رشت/ باز هم پای عضو مسئله دار شورای پنجم در میان است!

اصلاح طلبان برای جایگزین شدن اولین عضو علی البدل شورا که همسو با آنان می باشد، به شدت در تلاش هستند تا به هر طریقی اکثریت کرسی های شورا را به دست آورند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، جلسه ۱۹۹ شورای اسلامی شهر رشت پیش از ظهر امروز بعد از ۲ ساعت معطل شدن خبرنگاران برگزار نشد و به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضای شورا کنسل شد.

تعدادی از اعضای شوای رشت قصد داشتند در جلسه امروز موضوع برکناری سرپرست فعلی شهرداری رشت را رقم بزنند اما برخی از این اعضا این اقدام را به نفع شهر و شهروندان ندانستند و با وجود آنکه در ساختمان شورا حضور داشتند در صحن جلسه حاضر نشدند.

بنا بر شنیده های گیلانستان گزینه ای که بعد از عزل جمشید پور و برای سرپرستی مجدد بر شهرداری رشت مطرح و خوشایند اصلاح طلبان است، یکی از اعضای مسئله دار شورای پنجم می باشد که از گذشته همچنان رویای شهردار شدن را در سر می پروراند!

اصلاح طلبان که نتیجه و ترکیب شورای پنجم شهر را مطابق برنامه ها و امیال سازمانی و خواسته های حزبی خود نمی دانند، برای جایگزین شدن اولین عضو علی البدل شورا که همسو با آنان می باشد، به شدت در تلاش هستند تا اکثریت کرسی های شورا را به دست آورند.

حال چراغ سبز عضو مسئله دار شورای پنجم برای شهردار شدن، اصلاح طلبان را دوباره به جنب و جوش انداخته تا با رایزنی و حتی فشار به برخی اعضای شورای فعلی چهارم، شرایط عزل سرپرست فعلی را فراهم نموده و آن عضو مذکور را به عنوان سرپرست شهرداری رشت انتخاب و منصوب کنند. با این کار احتمال انتخاب این فرد به عنوان شهردار در آینده نیز بیشتر خواهد بود و چون برای تحقق این امر می بایست از عضویت بر شورا استعفا دهد، گزینه مطلوب اصلاحات نیز وارد شورای پنجم شهر رشت خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار