کد خبر : 101158
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402- 28: 18

یک‌سوم پرونده‌های قضایی گیلان در پزشکی قانونی

یک‌سوم پرونده‌های قضایی گیلان در پزشکی قانونی

به گفته مدیرکل پزشکی قاونی استان گیلان، پزشکی قانونی استان متولی ارائه نظرات کارشناسی درباره یک سوم از پرونده‌هایی است که در دستگاه قضا مطرح شده‌اند.

به گزارش گیلانستان، علی سلیمان پور مدیرکل پزشکی قانونی گیلان پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر رشت در ساختمان اداره کل پزشکی قانونی استان با بیان اینکه مجموعه پزشکی قانونی گیلان به نحوی با تمامی افراد ارتباط دارد، اظهار کرد: مجموعه پزشکی قانونی با افرادی به طور روزانه مواجه است که به واسطه حادثه و اتفاقی که برای خودشان یا عزیزانشان رقم خورده به لحاظ روحی در شرایط مناسبی قرار ندارند.

 

سلیمان پور با تأکید به اینکه مجموعه پزشکی قانونی گیلان، امین دستگاه قضاست، افزود: پزشکی قانونی استان متولی ارائه نظرات کارشناسی درباره یک سوم از پرونده‌هایی است که در دستگاه قضا مطرح شده‌اند.

 

مدیرکل پزشکی قانونی گیلان با بیان اینکه زیر ساخت‌های پزشکی قانونی گیلان طی چند سال اخیر کاملاً مغفول مانده است، افزود: با سازمان آرامستان شهرداری رشت تعامل بسیار خوبی داریم و از منتخبین مردم رشت در شورا تقاضا داریم پیرامون وضعیت ساختمان متعلق به مجموعه پزشکی قانونی گیلان واقع در میدان رازی نیز نگاه مساعد داشته باشند.

 

احداث مجموعه پزشکی قانونی در لاکان گامی موثر در راستای تسریع خدمات

 

محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با بیان اینکه زحمات مجموعه پزشکی قانونی قابل تقدیر است، اظهار کرد: احداث مجموعه پزشکی قانونی در لاکان گام بسیار مؤثری بود که با هدف تسریع در ارائه خدمات و رفاه بیشتر مراجعین انجام شد و این اقدام در کاهش ترافیک نیز بسیار تاثیرگذار بود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دغدغه مدیرکل پزشکی قانونی گیلان پیرامون ساختمان در حال ساخت متعلق به این مجموعه، تصریح کرد: سعی می‌کنیم که نهایت مساعدت با نگاه تعاملی به پرونده تخلفاتی این ساختمان صورت گیرد و سازمان‌ آرامستان‌های شهرداری رشت نیز نهایت همکاری را با مجموعه پزشکی قانونی گیلان همچون گذشته داشته باشد.

 

وی به درخواست مدیرکل پزشکی قانونی گیلان پیرامون اختصاص یکی ار املاک شهرداری رشت به مجموعه اداری پزشکی قانونی گیلان به طور موقت با هدف استقرار یکی از واحد این مجموعه افزود: در این باره مکاتبات لازم با شهرداری صورت گیرد تا در صورت وجود مکانی مناسب مساعدت لازم صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار