کد خبر : 72105
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400- 09: 15

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

یک سرقت ساده و یک استان اختلال؟!/ لزوم برخورد با مدیران خاطی مخابرات

یک سرقت ساده و یک استان اختلال؟!/ لزوم برخورد با مدیران خاطی مخابرات

.

به گزارش خبرنگار سرویس علمی فناوری گیلانستان، در کمال تعجب روز چهارشنبه سرقت کابل فیبر نوری پرظرفیت واقع در پل زرجوب شهر رشت موجب بروز اختلالات شدید در دیتا و ارتباطات تلفن همراه اول در برخی از مناطق استان گیلان شد!

بر همین اساس علیرضا پارسائی مدیر مخابرات منطقه گیلان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای استان گیلان گفت: در پی سرقت فوق ارتباط تلفن های همراه اول در نقاط مختلف استان از جمله رشت ، انزلی ، آستارا ، کوچصفهان ، لشت نشاء ، خشکبیجار ، خمام ، رضوانشهر ، ماسال ، صومعه سرا دچار اختلالاتی شد.

حال این سوال ما از جناب مدیر مخابرات استان است که چطور یک سارق می‌تواند به راحتی با یک سرقت کوچک یا بریدن لوله یا کابل اینترنت و ارتباطات یک استان را دچار اختلال کند؟!

چرا با این همه فضا در مخابرات استان و مناطق دیگر، مسیر عبور کابل فیبر نوری باید در پل زرجوب بوده تا با این آسیب کوچک یک استان اعم از دانش اموز تا دانشجو و ادارات و بانک ها و… کمترین بهره را از سرویس مخابرات ببرند؟

جالب اینجاست که جناب آقای پارسایی پیش از این معاون شبکه مخابرات استان بوده و کلیه این امور فنی با موافقت ایشان صورت می‌گرفت!

شایسته است مسئولین نظارتی وارد عمل شده و با کلیه مدیران، پیمانکاران و موافقان چنین طرح‌های مخابراتی که شخص سارق با یک برش ساده کابل بتواند امور روزمره مردم یک استان را مختل نماید، برخورد گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار