کد خبر : 61889
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان:

۱۰۰۰ کیلومتر شبکه برق فرسوده گیلان با کابل خودنگه‌دار جایگزین شد

۱۰۰۰ کیلومتر شبکه برق فرسوده گیلان با کابل خودنگه‌دار جایگزین شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از پایداری شبکه‌ برق استان خبر داد و گفت: هزار کیلومتر شبکه برق فرسوده گیلان با کابل خودنگه‌دار جایگزین شد.

به گزارش گیلانستان، محمد اسماعیل هنرمند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدای امسال در جهت شناسایی نقاط حادثه خیز شبکه توزیع برق گیلان اقدامات موثری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان خاطرنشان کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به اجرای طرح مهم جایگزینی شبکه های فرسوده با کابل خود نگه‌دار و افزایش تاب‌آوری خطوط فشار متوسط اشاره کرد.

هنرمند اظهار داشت: تاکنون هزار کیلومتر شبکه فرسوده در فاز اول با کابل خود نگه‌دار جایگزین شده و همچنین افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط در سراسر گیلان طی ۲۹۰ مرحله اجرای شده است.

وی افزود: با شدت سامانه بارشی و وزش باد شدید در استان طی روزهای اخیر شاهد ناپایداری برق برخی از مشترکین در ارتفاعات گیلان بودیم که بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محل اعزام و نسبت به رفع مشکل ناپایداری برق در آن مناطق اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان ابراز داشت: با توجه به شرایط جوی نامساعد و بارش‌های شدید در استان گیلان با اقدامات انجام شده اکنون تمامی شبکه‌های برق استان گیلان از پایداری لازم برخوردار هستند.

وی گفت: چنانچه با شدت گرفتن سامانه بارشی در استان به‌ویژه ارتفاعات مشکلی در پایداری شبکه برق مشترکین به‌وجود آمد مراتب را به ما اطلاع رسانی کنند تا تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شده و نسبت به رفع ناپایداری اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان خاطرنشان کرد: ۱۸۰ تیم عملیاتی در شبکه توزیع برق استان آماده رفع مشکلات احتمالی در شبکه توزیع برق استان هستند.

وی گفت: مشترکین می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق گیلان به آدرس www.gilanpdc.ir نسبت به اعلام ناپایداری و یا خاموشی برق به شرکت توزیع برق استان گیلان اقدام کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار