کد خبر : 105230
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 فروردین 1403- 16: 6

سرپرست فرمانداری لاهیجان:

۱۳۰ واحد اقامتی آماده میزبانی از مسافران نوروزی در لاهیجان است

۱۳۰ واحد اقامتی آماده میزبانی از مسافران نوروزی در لاهیجان است

به گفته سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان، ۱۳۰ واحد اقامتی، ۵۱۰ اتاق و یک‌هزار و ۶۸۹ تخت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در لاهیجان است.

به گزارش گیلانستان، روح‌الله بخشی‌نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان، با اشاره به آمادگی شهرستان لاهیجان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده ۱۳۰ واحد اقامتی، ۵۱۰ اتاق و یک‌هزار و ۶۸۹ تخت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در لاهیجان است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ارائه خدمات رفاهی مناسب به مسافرین نوروزی بیان کرد: در چند ماه اخیر جلسات متعددی با نهادهای خدمات‌رسان انجام و اکنون دستگاه‌های اجرایی باید با انسجام و هماهنگی برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران تمهیدات لازم را فراهم کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان، این شهرستان‌ را پایتخت چای ایران و عروس شهر‌های گیلان دانست و افزود: لاهیجان یکی از سرسبزترین و زیباترین شهر‌های شمالی کشور است که هر ساله مسافران زیادی برای بازدید از طبیعت زیبا، مزارع چای و مکان‌های تاریخی و باستانی به لاهیجان سفر می‌کنند.

بخشی‌نژاد با اعلام جاذبه‌های گردشگری شهرستان لاهیجان بیان کرد: بام سبز، استخر، پل خشتی، باغات چای، موزه تاریخ چای و آرامگاه کاشف السلطنه، مقبره شیخ زاهد گیلانی، مسجد اکبریه، تالاب سوستان و تالاب امیرکلایه از جمله اماکن تفریحی و تاریخی لاهیجان هستند که مسافران نوروزی در سفر به این شهرستان می‌توانند از آنها دیدن کنند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار