کد خبر : 96674
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402- 27: 14

مسئول موکب خدام العتره شهرداری رشت:

۲۰۰ پاکبان گیلانی مسیر پیاده روی اربعین را پاکسازی می‌کنند

۲۰۰ پاکبان گیلانی مسیر پیاده روی اربعین را پاکسازی می‌کنند

مسئول موکب خدام العتره شهرداری رشت از فعالیت ۲۰۰ پاکبان گیلانی در پاکسازی مسیر پیاده روی اربعین با هماهنگی خدمات شهری ستاد اربعین کشور و مدیریت شهری کربلا خبر داد.

به گزارش گیلانستان، علی محجوب در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: موکب خدام العتره رشت از سال ۹۴ فعالیتش را آغاز کرده و در مسیر خدمت رسانی به زوار اربعین حرکت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه فعالیت موکب خدام العتره با سایر مواکب متفاوت است، افزود: مسیر پیاده روی زوار ابا عبدالله الحسین علیه السلام توسط خادمین این موکب پاکسازی می‌شود.

 

مسئول موکب خدام العتره شهرداری رشت از فعالیت ۲۰۰ پاکبان گیلانی در پاکسازی مسیر پیاده روی اربعین خبر داد و اضافه کرد: این موکب با هماهنگی خدمات شهری ستاد اربعین کشور و مدیریت شهری کربلا، مسیر زائرین را پاکسازی می‌کند.

 

محجوب با بیان اینکه پذیرایی، اسکان و فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار موکب خدام العتره رشت قرار دارد، گفت: فعالیت‌های کودکانه، ویژه برنامه برای دهه نودی ها، سخنرانی و مداحی، نشست‌های تخصصی و بصیرتی، ایستگاه صلواتی، روضه شبانه و عزاداری در این موکب برقرار است.

 

وی از ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان برای زوار در کربلا خبر داد و افزود: کادر مجرب از پزشکان در کربلا لباس خدمت به تن کردند.

 

مسئول موکب خدام العتره شهرداری رشت با بیان اینکه امام حسین علیه السلام همه تفکرات و اندیشه‌ها را در یک جا جمع کرده است، گفت: بسیاری از افراد سایر استان‌ها با حضور در موکب خدام العتره رشت اقدام به خدمات رسانی به زوار می‌کنند.

 

محجوب از اجتماع نوجوانان حسینی در کربلا خبر داد و اضافه کرد: با محوریت موکب خدام العتره رشت تجمع عزاداری نوجوانان و مردم با حضور حاج ابوذر روحی برپا می‌شود.

 

وی از اجتماع بزرگ گیلانی‌ها در روز اربعین در کربلای معلی خبر داد و افزود: این همایش بزرگ با مشارکت تمام مواکب گیلانی در روز اربعین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار