کد خبر : 77284
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400- 52: 10

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

۴۵۰ تُن میوه شب عید در گیلان توزیع می شود/ پیش بینی ۵۰ مرکز فروش

۴۵۰ تُن میوه شب عید در گیلان توزیع می شود/ پیش بینی ۵۰ مرکز فروش

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به توزیع ۴۵۰ تُن سیب و پرتقال شب عید از امروز در این استان، گفت: ۵۰ مرکز فروش در سراسر گیلان برای توزیع میوه ها پیش بینی شده است.

به گزارش گیلانستان، صالح محمدی با اشاره به آغاز توزیع میوه شب عید در مراکز تعیین شده و بازارهای میوه و تره بار، اظهار کرد: توزیع میوه با هدف تعادل قیمت میوه‌های مورد نیاز مردم توزیع سیب و پرتقال با قیمت مصوبه عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی در حوزه تنظیم بازار محصولات کشاورزی وظایفی دارد، افزود: برای تنظیم بازار میوه شب عید روز گذشته جلسه‌ای برگزار و نسبت به چگونگی توزیع میوه شب عید تصمیم گیری شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه میوه شب عید از امروز در ۵۰ مرکز فروش اقدام به توزیع آن می‌شود، گفت: این مراکز در سطح ۱۷ شهرستان استان گیلان پیش بینی شده است.

وی به قیمت سیب و پرتقال شب عید اشاره و اضافه کرد: در کارگروه تنظیم بازار تصمیم گرفته شد هر کیلو سیب با قیمت هشت هزار و ۵۰۰ و هر کیلو پرتقال نیز با قیمت هفت هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

محمدی با بیان اینکه در مجموع ۴۵۰ تن سیب و پرتقال ذخیره شده برای شب عید در مراکز فروش توزیع می‌شود، ادامه داد: از این مقدار ۲۳۰ تن پرتقال تامسون شرق گیلان و ۲۲۵ تن سیب ارومیه است.

وی اضافه کرد: قیمت تعیین شده برای هر کیلو سیب و پرتقال شب عید ۲۰ درصد زیر قیمت بازار است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار