کد خبر : 8803
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395- 48: 22

آخرین اقدامات شهرداری و شورای شهر رشت در بحران برف

آخرین اقدامات شهرداری و شورای شهر رشت در بحران برف

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: از مردم عزیز و شریف شهر رشت تقاضا داریم، ماشینهای خود را در مسیر های اصلی و فرعی پارک نکنند و اگر احیانا با پارگی کابل برق مواجه شدند، به شعب اداره برق اطلاع دهند.

مسعود کاظمی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان، با اشاره به بارش برف در شهر رشت اظهار کرد: همانطور که اداره کل هواشناسی پیش بینی کرده بود و دستگاه های اجرایی مخصوصا شهرداری و شورای شهر رشت هم که این موضوع را در دستور کارشان گذاشته بودند، قبل از این که ما این نعمت خدادادی را در شهر شاهد باشیم، شورای شهر ۴۸ ساعت قبل از بارش برف با همراهی شهرداری و سازمان های زیر مجموعه نسبت به برقراری جلسات متعدد ستاد مدیریت بحران اقدام کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه با استفاده از پتانسیل های مکانیکی شهرداری و خیلی از دستگاه هایی که عنایت داشتند به صورت امدادی در کنار ما باشند، خاطرنشان کرد: از پتانسیل شرکتهای خصوصی نیز استفاده شده و با توجه به اینکه اعضای محترم شورا و دستگاه های نظارتی در غالب های مختلف در نقاط سطح شهر حضور دارند، الحمدالله تاکنون این نعمت خدادی تبدیل به نقمت نشده است.

وی اظهار داشت: از آنجایی که برف دو هفته پیش باعث شده دغدغه مردم زیاد شود و مصاحبه برخی از دوستان ما بر نگرانی مردم افزوده بود، لازم است عرض کنم افرادی که بحث برف ۸۳ را مطرح کردند، به نظرم منظورشان این بوده که ما آمادگی این را داریم که اگر خدای ناکرده برف ۸۳ ای تکرار شود که تکرار نخواهد شد، مسئولان آمادگی کامل در حل مشکلات احتمالی مردم را دارند.

کاظمی با تاکید بر اینکه ما سعی کردیم این اتفاقاتی که در برف دو هفته پیش شاهد بودیم را اینبار مشاهده نکنیم، اذعان داشت: عوامل ما در سطح شهر آماده هستند و ما در محضر مردم می باشیم. ۳ ایستگاه مدیریت بحران در سطح شهر آماده پاسخگویی به مردم شریف به صورت ۲۴ ساعته هستند و امروز نیز ما شاهد آن بودیم که آقای استاندار، معاون محترم عمرانی، فرماندار شهرستان رشت در مرکز کنترل ترافیک حضور پیدا کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه کل شهر رشت تحت رصد، نظارت و پیگیری است، گفت: مردم شریف شهر رشت نباید دغدغه داشته باشند، چون دیگر واقعا این برف ها عادی شده است و آمادگی داریم که هر چقدر این بارش ادامه داشته باشد به مردم خدمات رسانی کنیم و مردم از فضای بسیار مطلوب زمستانی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تمامی بازارچه های میوه و تره بار شهرداری رشت باز می باشد، تصریح کرد: باتوجه به اینکه ما امشب برف روبی های متعددی در سطح شهر داریم، از مردم عزیز و شریف شهر رشت تقاضا داریم، ماشینهای خود را در مسیر های اصلی و فرعی پارک نکنند و خواهش بنده این است که اگر احیانا با پارگی کابل برق مواجه شدند، به شعب اداره برق اطلاع دهند تا شاهد اتفاقات ناگوار در سطح شهر نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهردای چی چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

جناب رییس شورا ایکاش بعد از گذشت شش روز از بارش برف سرس به خیایابانهای فرعی و گوچه های اصلی شهر بزنید آنوقت در خواهید یافت که شق القمر نفرموده اید.

محمد برریگر شنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

متاسفانه همیشه یک عده هستند که خدمات داده شده را نادیده می گیرند و سپاسگزار نیستند

رفتن به نوار ابزار