کد خبر : 58233
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399- 11: 17

فرمانده مرزبانی گیلان:

گشت زنی دوره‌ای مرزی میان جمهوری آذربایجان و ایران/ هوشمندسازی به اشرافیت مرزبانان کمک می‌کند

گشت زنی دوره‌ای مرزی میان جمهوری آذربایجان و ایران/ هوشمندسازی به اشرافیت مرزبانان کمک می‌کند

فرمانده مرزبانی استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه مسؤولان هوشمند سازی مرزهای کشور گفت: در صورت تحقق هوشمند سازی مرزهای کشور اشراف مرزبانان در منطقه بیشتر و امنیت به‌طور کامل در تمامی مرزهای خاکی و دریایی تداوم پیدا می‌کند.

به گزارش گیلانستان، سردار سرتیپ دوم سهراب سجادی امروز در جمع خبرنگاران با  اشاره به نقش مؤثر امنیت پایدار در رشد اقتصادی و سیاسی جامعه اظهار کرد:  هر جامعه‌ای برای پیشرفت در حوزه‌های مختلف ازجمله اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نیاز به امنیت پایدار داشته و بدون تعامل میان مرزداری و مرزبانان این امر محقق نخواهد شد.

وی با اذعان به برقراری امنیت کافی در مرزهای استان گیلان گفت: با تلاش شبانه‌روزی مرزبانان و‌ همچنین گشت زنی‌های دوره‌ای میان آذربایجان و ایران مورد ویژه‌ای به لحاظ امنیتی در مرزهای استان وجود نداشته و امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است.

فرمانده مرزبانی استان گیلان با درخواست از نمایندگان مجلس در خصوص اجرایی شدن قوانین دریایی در کشور بیان کرد:  برقراری امنیت در دریا برای ایجاد امنیت پایدار در کشور بسیار مهم است لذا از مسئولان مربوطه درخواست دارم شناورهای سطحی و دریایی را ساماندهی کرده و با مرزبانی همکاری کنند.

سجادی با تأکید بر لزوم توجه مسؤولان هوشمند سازی مرزهای کشور افزود: در صورت تحقق هوشمند سازی مرزهای کشور اشراف مرزبانان در منطقه بیشتر می‌شود.

وی  یکی از عوامل تداوم تبادل‌های تجاری در ایام کرونا را امنیت مرزهای استان دانست و تصریح کرد: بدون برقراری امنیت در مرزهای خاکی و دریایی تبادلات اقتصادی و سیاسی به‌سختی انجام می‌شود ولی خوشبختانه پس از شیوع کرونا این‌گونه تبادلات در استان گیلان به دلیل برقراری امنیت در مرزهای استان تداوم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار