کد خبر : 92640
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402- 59: 21

 بیشترین واحدهای مسکونی خالی گیلان در لاهیجان است

 بیشترین واحدهای مسکونی خالی گیلان در لاهیجان است

.

به گزارش گیلانستان، هادی رحمانی روز یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان با ریاست استاندار گیلان افزود: این طرح، جدید است و خلاء‌های قانونی هم دارد اما اهتمام ما بر آن است تا در این سازوکار به وضعیت مطلوب برسیم.

 

وی به وضعیت طرح نهضت ملی مسکن نیز اشاره کرد و گفت: ۱۱۰ هزار و ۶۸۳ خانوار برای طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام کردند که ۳۱ هزار و ۳۳۶ خانوار واجد شرایط شناخته شده و ۲۱ هزار و ۸۰۳ نفر تایید نهایی و دارای شرایط لازم برای شرکت در طرح نهضت ملی مسکن شدند.

 

وی پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن استان را در مجموع بیش از ۴۵ درصد عنوان و اظهار کرد: تا کنون ۶ هزار و ۷۵۹ نفر وجه اولیه و دوم را واریز کردند.

 

رحمانی گفت: به دلیل کمبود زمین ۶ طبقه روی پیلوت ساخته می شود ضمن اینکه ما سه ماه از پروژه و برنامه عقب‌ترهستیم زیرا باید بعد از جانمایی زمین، خاک تثبیت شود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان نیز اظهار کرد: برای شهرهای زیر یکصد هزار نفر در استان ۱۷ هزار و ۱۴۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که هشت هزا رو ۵۱ نفر تایید نهایی شدند.

 

حامد دائمی افزود: برای روستاهای استان هم طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ سهمیه نهضت ملی مسکن هر سال چهار هزار و ۵۰۰ واحد تعیین شده بود که تاکنون ۱۱ هزار و ۱۳۹ متقاضی شناسایی و به بانک‌ها معرفی شدند یعنی ۲ هزار نفر بیشتر از سهمیه تعیین شده، ضمن اینکه تاکنون هفت هزار و ۹۲۴ نفر با بانک‌های عامل قرارداد بستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار