کد خبر : 849
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

ایجاد نظم اقتصادی در شورای شهر رشت

ایجاد نظم اقتصادی در شورای شهر رشت

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر رشت گفت: ایجاد نظم اقتصادی در بخش هزینه‌های شورا امری ضروری است.

به گزارش “در گیلان” ، محمدحسین واثق‌کارگرنیا امشب در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: پاک‌دستی و حفظ بیت‌المال و جلوگیری از اسراف جزو تعهدات اخلاقی و آموزه‌های دینی خود می‌دانم.

وی افزود: اجازه نمی‌دهم اسرافی در مجموعه شورا اتفاق بیفتد و ما به عنوان یک سیستم نظارتی که عملکرد شهرداری را نظارت می‌کنیم باید در تمام زمینه‌های اجرایی اصول و ضوابط را رعایت کرده و از تحمیل هزینه‌های بیهوده بر بیت‌المال جلوگیری کنیم و نظم اقتصادی در بخش هزینه‌های شورا ایجاد شود.

عضو هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مسایل مالی هر سازمان بسیار مهم و حساس است، تصریح کرد: اگر در زمینه مسایل مالی نظارت خوبی نباشد مطمئناً با مشکلات زیادی مواجه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نظارت کامل بر خزانه شورا و مسایل مالی شورای شهر رشت اصل اساسی کار بنده در هیئت رئیسه شورای چهارم شهر رشت است.

واثق‌کارگرنیا درباره اخبار پیرامون موضوع فساد مالی در شهرداری رشت، متذکر شد: اخباری در این باره شنیده شده اما هنوز صحت و سقم این ماجرا مشخص نشده و فعلاً نمی‌توانم اظهارنظری کنم.

وی ادامه داد: در این زمینه باید معاون بازرسی شورا که مسئولیتش با محمود باقری‌خطیبانی یکی از اعضای شورای شهر رشت است، تحقیقات لازم انجام شود و نتایج را به اطلاع دیگر اعضای شورا برساند.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در هیئت رئیسه جدید معاونت بازرسی شورا و معاونت اجرایی شورا باید فعال‌تر شود، متذکر شد: موضوعات مشابه مذکور باید جدی‌تر دنبال شود./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار