کد خبر : 97460
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402- 24: 15

طرح "میثاق"، پروژه‌ای مفید اما ...

پروژه کوچک جاده تهران هنوز به اتمام نرسیده، آنوقت ۸ پروژه بزرگ “میثاق” تمام می‌شود؟!

پروژه کوچک جاده تهران هنوز به اتمام نرسیده، آنوقت ۸ پروژه بزرگ “میثاق” تمام می‌شود؟!

آیا هشت پروژه بزرگ عمرانی طرح میثاق رشت در بازه زمانی اعلام شده، به اتمام و بهره برداری می‌رسد؟

به گزارش خبرنگار سرویس شهری گیلانستان، این روزها “طرح میثاق” نه تنها همواره لق لقه زبان مدیران شهری رشت شده، بلکه تا حدی مورد توجه مسئولان ارشد استان قرار گرفته است که ایشان نیز اجرای این طرح را مهم ترین داروی درمان درد ترافیک خیابان‌های رشت می‌دانند.

 

پیش‌تر در خبرها از زبان اعضای شورا و شهردار رشت آمده که این طرح شامل ۸ پروژه بزرگ عمرانی( تقاطع همسطح و غیر همسطح) در ۸ نقطه شهر می‌باشد که قرار است همزمان اجرا شده و در بازه زمانی نهایتا ۱۵ الی ۲۴ ماهه به اتمام برسد.

 

نابخردانه است اگر کسی گمان کند شهردار تازه نفس رشت صرفا به دنبال بهره برداری تبلیغاتی از این پروژه‌ها بوده و در راستای عملیاتی شدن این پروژه‌ها هیچ تلاشی نمی‌کند.

 

بی شک رشت با اجرای این طرح در طراز شهرداری‌های بزرگ کشور قرار خواهد گرفت و مردم بسیاری از کلانشهرها به داشتن چنین شهردار، مدیران و اعضای شورای شهری غبطه خواهند خورد.

 

اما یک سوال مهم اینجا وجود دارد که وقتی از اواخر سال گذشته استارت یک پروژه‌ای که نه از لحاظ مالی و نه از لحاظ سختی کار ، قابل قیاس با کوچکترین پروژه طرح میثاق هم نیست زده شده و تا امروز بیش از ۷ ماه به طول انجامیده و هنوز به نیمه کار هم نرسیده ( پروژه تخریب جداول جاده تهران _ حدفاصل میدان گیل تا باغ رضوان_ جهت افزایش وسعت رفیوژ میانی بلوار) ، بعد چطور می‌خواهند آن حجم سنگین از پروژه های طرح میثاق را آنهم به طور همزمان با بضاعت اندک مالی، در کمتر از ۲ سال به پایان برسانند؟!

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار