کد خبر : 95622
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402- 57: 16

با رای اعضای شورای شهر؛

رؤسای کمیسیون‌های شش‌گانه شورای شهر رشت انتخاب شدند+ اسامی

رؤسای کمیسیون‌های شش‌گانه شورای شهر رشت انتخاب شدند+ اسامی

تاج شهرستانی در فرهنگی ماند ، مسعود عباس‌نژاد به کمیسیون تازه تاسیس شهرسازی و سید حسین رضویان به توسعه پایدار رسید.

به گزارش گیلانستان، در نود و پنجمین جلسه علنی شورا که با دستور جلسه انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت برگزار شد، با موافقت اعضای کمیسیون تخصصی بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری، حسن کریمی کرنق، علیرضا تاج شهرستانی و مسعود عباس نژاد به ترتیب به عنوان رئیس ، نائب رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

در کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی؛ سیدشمس شفیعی با یازده رای قاطع برای سومین سال متوالی به عنوان رئیس انتخاب شد. مجید عزیزی و علیرضا تاج شهرستانی نیز به عنوان نائب رئیس و منشی کمیسیون برگزیده شدند.

محسن سماکچی با موافقت اعضای کمیسیون رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت شد و مسعود عباس نژاد و رضا عاشری نیز به ترتیب در جایگاه نائب رئیس و منشی این کمیسیون قرار گرفتند.

علیرضا تاج شهرستانی نیز در سومین سال از فعالیت شورای ششم به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت انتخاب شد و هادی رمضانی و کریمی کرنق نیز به ترتیب نائب رئیس و منشی این کمیسیون شدند.

برای کمیسیون شهرسازی نیز مسعود عباس نژاد با رای اعضا به عنوان رئیس انتخاب شد و برای جایگاه نائب رئیسی این کمیسیون محسن سماکچی و نادر حسینی کاندید شدند که با موافقت اعضای کمیسیون شهرسازی، محسن سماکچی نائب رئیس این کمیسیون و سید شمس شفیعی نیز به عنوان منشی انتخاب شد.

سید حسین رضویان به عنوان رئیس کمیسیون توسعه پایدار در سال سوم فعالیت شورا انتخاب شد و نادر حسینی و حسن کریمی کرنق به ترتیب در جایگاه نائب رئیس و منشی این کمیسیون قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار