کد خبر : 58186
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1399- 05: 18

مدیرعامل سابق داماش گیلان:

با پرداخت بدهی به فدراسیون تیم جان تازه ای می گیرد

با پرداخت بدهی به فدراسیون تیم جان تازه ای می گیرد

مدیرعامل سابق باشگاه داماش گیلان گفت: با پرداخت بدهی این باشگاه به فدراسیون، تیم فوتبال داماش جان تازه ای می گیرد.

به گزارش گیلانستان، سال گذشته تیم فوتبال داماش گیلان که در رقابت های لیگ دسته دوم حضور داشت، با خرید امتیاز تیم اروند خرمشهر در رقابت های لیگ دسته اول حضور یافت و در نهایت با کسب رتبه دوازدهم جدول ۱۸ تیمی ،  سهمیه خود را در این لیگ حفظ کرد اما مبلغ انتقال امتیاز باشگاه اروند خرمشهر پرداخت نشد.

این روزها نیز اخبار مختلفی در مورد مباحث مالکیت و نقل و انتقال امتیاز تیم فوتبال داماش گیلان و همچنین پرداخت و عدم پرداخت بدهی این تیم به فدراسیون بابت در اختیار گرفتن سهمیه لیگ دسته اولی منتشر می شود و همچنین شایعاتی نیز مربوط به استرداد امتیاز داماش به اروند خرمشهر به گوش می رسد.

مدیرعامل سابق باشگاه داماش گیلان نیز در این خصوص و همچنین کمک مسئولان به این باشگاه عصر پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، موافقت انتقال مالکیت باشگاه داماش به سامان سهرابی انجام شده و ایشان ضمن پیگیری اخذ پروانه و انجام تشریفات قانونی انتقال مالکیت داماش ، پیگیر مباحث دیگری از جمله هماهنگی پرداخت تتمه بدهی خرید امتیاز لیگ دسته یکی داماش به فدراسیون فوتبال است.

وی ادامه داد: جا دارد از زحمات و پیگیری های بی وقفه مالک جدید تشکر کنیم چرا که ایشان در این شرایط برای کمک به داماش پا پیش گذاشته و به دنبال خدمت به فوتبال رشت است و از مسئولان می خواهم که ایشان را تنها نگذارند و به این جوان و همینطور به تنها نماینده فوتبال رشت در لیگ دسته اول کمک کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه با خبر شدیم که برای پرداخت بدهی فدراسیون ، آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، ، استاندار گیلان و تعدادی از مدیران این استان به یاری داماش شتافتند و این اقدام آنها و مسئولانی که به حل این مشکل کمک کردند، جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: اگر این مشکل حل شود، کمک زیادی به داماش و آقای سهرابی برای فصل آینده خواهد شد چون ایشان می تواند مبلغی را که می بایست صرف این بدهی کند را، به تیم اختصاص داده و برای تیم داماش هزینه کند تا این تیم پرطرفدار جان تازه ای بگیرد.

مدیرعامل سابق داماش گیلان خاطرنشان کرد: آرزو دارم که مشکلات تیم داماش برطرف شود زیرا اکنون شهر رشت در دسته اول فوتبال ایران فقط همین یک نماینده را دارد و از طرف دیگر، زمان اندکی تا شروع بازی های لیگ دسته اول باقی مانده و مالک جدید داماش درگیر مباحث مختلفی برای تیم می باشد و حل این پرونده کمک زیادی به وی خواهد کرد تا وی تمرکز و انرژی خود را معطوف آماده سازی داماش کند.

وی تصریح کرد: می دانم که مالک جدید داماش مسئولیت سنگینی را به دوش گرفته و امیدوارم مسئولان و متولیان استان گیلان به وی و همچنین به تیم فوتبال داماش کمک کنند تا این تیم با قدرت در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور یابد.

رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور ۱۸ تیم برگزار می شود که تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی ، داماش گیلان، چوکا تالش و شهرداری آستارا ، نمایندگان استان گیلان در این رقابت ها هستند.

انتهای پیام/ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار