کد خبر : 862
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 شهریور 1394- 08: 9

نیروهای انقلابیِ ادارات گیلان را برکنار می کنند/حرکت پیش دستانه فتنه گران در انتخابات ۹۴

نیروهای انقلابیِ ادارات گیلان را برکنار می کنند/حرکت پیش دستانه فتنه گران در انتخابات ۹۴

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، گفت: برخی آقایون از امکانات دستگاه‌های دولتی استفاده می‌کنند و تمامی ارزشهای نظام اسلامی را هدف قرار می‌دهند، کسی کاری به آنها ندارد اما یک طلبه حزب اللهی که می‌خواهد برای تبیین ارزشهای اسلامی چهار کلمه حرف بزند، محکومش می‌کنند.

به گزارش “در گیلان”، سردار نظرعلی علیزاده در جلسه مجمع عالی بسیج رودبار که با حضور بسیجیان این شهرستان در مهدیه سپاه رودبار برگزار شد، اظهار کرد: مجمع عالی بسیج به عنوان اتاق فکر بسیج است که همه اعضای آن را بسیجیان تشکیل می‌دهند و هدف از تشکیل آن واگذاری امور به بسیجیان است.

وی در آغاز سخنان خود، از زور و پول به عنوان دو حربه غرب یاد کرد و گفت: نگاه دنیا در شرایط کنونی به سوی معنویت است و غرب تلاش می‌کند تا معنویت کاذب را در جهان حکم فرما کند.

سردار علیزاده بیان داشت: انقلاب اسلامی مدت کوتاهی است که تشکیل شده است اما گرایش به انقلاب اسلامی در جهان فرا گیر شده است و از لحاظ اعتقادی و فکری همه عالم را در برگرفته است.

  • آمریکا با حمله بمب و موشک به عراق به دنبال ایجاد دموکراسی بود

وی ایستادگی رزمندگان با دست خالی در هشت سال دفاع مقدس را از الگوهای مبارزه با استکبار و ظلم دانست و گفت: در مقابل زورگویی کسانی ایستادگی می‌کنند که با فرهنگ دینی و الهی پیوند خورده‌اند و این از الگوهای کشورهای منطقه تبدیل شده است.

عضو جبهه راهبردی حزب الله گیلان با بیان اینکه تمدن اسلامی در جهان فراگیر شده است، ادامه داد: آمریکا با حمله بمب و موشک به عراق به دنبال ایجاد دموکراسی بود، آمریکایی‌ها به زور عراق را اشغال کردند و نفت این کشور را خوردند و بردند اما آنچه از میان این کشور پدید آمد حکومت شیعه و اسلامی بود.

وی افزود: خون مردم عربستان از جنایات آل سعود به جوش آمده است، تنها منتظر این هستند تا روزنه‌ای ایجاد بشود تا پیکره این رژیم غاصب و وهابی‌ها را در عربستان در هم بکوبند.

علیزاده با بیان اینکه امروز اهل سنت ولایی به میدان آمده است، یادآور شد: غرب با استفاده از هالیود به دنبال آن بود تا خلیفه‌گری را در بین اهل تسنن رواج دهد اما این نقشه غرب هم شکست خورد و اهل سنت ولایی پا به میدان گذاشته و با استکبار جهانی و بدعت‌های غلط مبارزه می‌کند.

  • سرعت حرکت جهانی انقلاب اسلامی از حرکت داخلی بالاتر است

وی، حرکت آرمانی انقلاب را در عرصه بین المللی و جهانی رو به جلو و چشمگیر دانست و ابراز کرد: سرعت حرکت جهانی انقلاب اسلامی از حرکت داخلی بالاتر است و این به دلیل برخی نوسانات سیاسی داخل کشور است که در روند حرکت موفقیت آمیز و رو به جلوی نظام اسلامی اثر می‌گذارد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به کلامی از مقام معظم رهبری که فرمودند: ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی بزرگترین معروف است، اظهار نمود: در دوران حیات انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها با استراتژی جنگ هشت ساله، تحریم، فتنه انگیزی و … به دنبال شکت نظام اسلامی بوده‌اند اما در همه صحنه‌ها این مردم بودند که به میدان آمدند و مشتی محکم بر دهان آنها زد.

_MG_2144

وی با طرح این سئوال که استراتژی جدید آمریکا در ایران چیست، به ادامه مباحث خود پرداخت و تصریح کرد: نفوذ در داخل ایران و اختلاف انگیزی از استراتژی جدید دشمن است که به دنبال تحقق آن است.

  • برجام و توافق هسته‌ای را یکی از راه‌های نفوذ آمریکا به درون کشور است

علیزاده، برجام و توافق هسته‌ای را یکی از راه‌های نفوذ آمریکا به درون کشور دانست و ادامه داد: حضرت آقا به دولت قبل فرمودند که جلوی سکولاریزه شدن مدیریت را در جامعه گرفتید، اما سکولارهایی که در درون کشور بودند در فضایی دیگر روی کار آمدند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال هر روزنه‌ای برای نفوذ به کشور است، گفت: دشمن در افکار عمومی به دنبال ترویج این نکته است که آمریکایی‌ها دشمن نیستند و باید با آنها بنشینیم و صحبت کنیم، اگر بخواهیم در عرصه‌های مختلف پیشرفت کنیم باید با اینها همراه شویم، اگر می‌خواهیم مشکلات حل شود باید دست در دست اینها بدهیم.

این تحلیل‌گر سیاسی با بیان اینکه مشکل امروز کشور ما بنز و مک دولاند نیست، ابراز کرد: متاسفانه دریافت پیام های دشمن از سوی مسئولین ما خوب است در حالی که بحث بنز و مک دولاند متعلق به قشر سرمایه‌دار و مرفه بی‌دردی است که برای استمرار انقلاب اسلامی هیچ گاه از خود هزینه نکردند و در میدان نبودند.

وی بیان نمود: عده‌ای می گویند حق مردم است از بهترین امکانات و بنگاه اقتصادی غرب استفاده کنند اما به فکر این نیستند که تولید داخل از کار می افتد و جوانان بیکار می‌شوند وابستگی به غرب و فرهنگ غربی بیشتر می‌شود.

بحث بنز و مک دولاند متعلق به قشر سرمایه‌دار و مرفه بی‌دردی است که برای استمرار انقلاب اسلامی هیچ گاه از خود هزینه نکردند

علیزاده با بیان اینکه غرب با نفوذ به کشور به دنبال جلوگیری از حرکت رو به جلوی فرهنگ اسلامی برای تشکیل تمدن اسلامی در جهان است، گفت: متاسفانه عده‌ای جنگ اعتقادی با غرب را به جنگ اقتصادی با غرب کشاندند و الان بده بستان راه انداخته‌اند.

وی با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: متاسفانه رسانه‌ها هم با بزرگنمایی این بده بستان‌ها به دنبال ترویج آن هستند که مشکل اقتصادی حل می‌شود، اما نمی‌دانند که غربی‌ها تا پیچ و مهره هسته‌ای کشور را باز نکنند و یک لیوان آب روی آن نخورند، چیزی به ایران نمی‌دهند.

عضو جبهه راهبردی حزب الله گیلان با بیان اینکه دشمن به دنبال حفظ گزینه‌های خود تا ۱۵ سال آینده است، ابراز کرد: آمریکا با این تعبیر می‌گوید تا ۱۵ سال آینده دیگر چیزی از انرژی هسته‌ای باقی نمی‌ماند و می تواند به راحتی اهدافش را عملی کند.

وی با بیان اینه وظیفه بسیج در این صحنه روشنگری است، ادامه داد: بسیج باید شفاف سازی کند که دشمن از کدام روزنه و با چه هدفی قصد ورود به کشور را دارد.

  • حرکت پیش دستانه فتنه گران در انتخابات ۹۴

علیزاده در ادامه سخنان خود با طرح این مسأله که فتنه ۹۴ قبل از برگزاری انتخابات در حال شکل گیری است، به تشریح علائم پیش دستانه طراحان فتنه اشاره کرد و گفت: رمز فتنه با عنوان تقلب در انتخابات را روز برگزاری انتخابات مطرح کردند و این فتنه افکنی ها از اوین شروع شد و اینبار هم از اوین شروع می شود.

وی، حمله به شورای نگهبان را یکی دیگر از اهداف فتنه‌گران عنوان کرد و ابراز داشت: اگر در سال ۹۲ فتنه‌ای در کشور شکل نگرفت به این دلیل بود که شورای نگهبان مقتدرانه ایستادگی کرد.

این تحلیل گر سیاسی، یادآور شد: روزی که مشایی و رفسنجانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شدند دو عده را با خود همراه کرده بودند که مقابل یکدیگر جبهه گرفته بودند و این شروع فتنه ۹۲ بود که شورای نگهبان با حذف این دو فتنه را خنثی کرد.

وی ادامه داد: از الان حمله به شورای نگهبان را آغاز کرده‌اند تا در فضایی که ایجاد می شود همه خود را تطهیر کنند و آیت الله و مهندس و دکتر بیرون بیایند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، حمله به سپاه پاسداران را از دیگر حرکت پیش دستانه فتنه گران دانست و افزود: فتنه گران کانون‌های حفاظت از انقلاب اسلامی که باید از ارزشهای انقلاب پاسداری و حفاظت کنند را مورد هدف قرار داده‌اند.

  • شما برکناری چون فلانی را برای سخنرانی دعوت کرده اید!

وی وارد آوردن فشارها و محدودیت‌ها برای نیروهای ارزشی و انقلابی را از دیگر اهداف فتنه‌گران برشمرد و ابراز کرد: در یکی از ادارات استان قریب به ۵۰ اسم دست آقایی که باید اینها را محدود یا از کار بیکار کند و اینها همان نیروهای ارزشی و انقلابی هستند.

علیزاده ابراز کرد: در جایی می‌آیند و دعوت کننده سخنران یک مراسم را برکنار می کنند تنها به خاطر اینکه چرا فلانی را برای سخنرانی فلان مراسم دعوت کرده اید!

وی ادامه داد: در چنین شرایطی فضای رسانه‌ای را به گونه ای ایجاد می کنند که کسی جرأت حرف زدن ندارد و اگر هم کسی اظهار نظر می‌کند به آنها تندرو، دلواپس و افراطی لقب می دهند و با این رویکرد به دنبال آن هستند تا فضا برای آنها فراهم شود.

برخی آقایون از تریبون و امکانات دستگاه های دولتی ارزشهای نظام را هدف قرار می دهند کسی حرف نمی زند اما طلبه‌ای که می خواهد برای تبیین ارزشهای اسلامی چهارکلمه حرف بزند را محکوم می کنند

این تحلیل گر مسائل روز سیاسی ابراز داشت: برخی آقایون از تهران می آیند، دستگاه های دولتی سالن و تمامی امکانات را در اختیار آنها قرار می دهند، فرصت رسانه‌ای پیدا می کنند و از همان تریبون تمامی ارزشهای ملت و نظام اسلامی را هدف قرار می دهند، کسی کاری به آنها ندارد اما یک طلبه حزب اللهی برای تببین ارزشهای اسلامی باید چهار کلمه حرف بزند او محکوم است، سخنرانی برای علیزاده ممنوع است.

وی از موارد فوق به عنوان کدهای پیش دستانه فتنه سال ۹۴ یاد کرد و گفت: فتنه گران با این توطئه‌ها پیش گرفته است که پس نیفتند و در این بین دقت نیروهای ارزشی را می طلبد.

  • نیروهای ارزشی اخم تخم ها را تحمل کنند تا گرفتار فتنه کسانی که دستشان در دست غربی هاست نشویم

علیزاده با بیان اینکه دشمن به دنبال دو قطبی کردن فضای داخلی کشور است، بیان نمود: بین ملت و ولایت و نیروهای ارزشی انقلاب در طول پیروزی انقلاب این انسجام وحدت بوده است همه اقشار جامعه باید هوشیار باشند که دشمن به دنبال ایجاد شکاف در جامعه است لذا باید دست یکدیگر با بگیریم.

وی ادامه داد: گاهی باید اخم تخم همدیگر را در این میدان تحمل کنیم تا گرفتار فتنه کسانی که دستشان در دست غربی هاست، آنهایی با چراغ سبز آمریکایی ها در کشور این گونه عمل می کنند، نشویم.

این تحلیل گر مسایل سیاسی ابراز داشت: برای اینکه دشمن در این استراتژی خود موفق نشود نیاز به هوشیاری بیش از اندازه است تا با روشنگری و بصیرت افزایی بار دیگر توطئه های دشمنان را در فتنه ۹۴ ناکام بگذاریم./زیتون خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار