کد خبر : 108735
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403- 48: 13

۴۳۶ کلاس درس هدیه دولت سیزدهم به دانش آموزان گیلانی

۴۳۶ کلاس درس هدیه دولت سیزدهم به دانش آموزان گیلانی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان گفت:۹۴ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با ۴۳۶ کلاس به مساحت ۵۴ هزار و ۷۶۵ مترمربع در دولت سیزدهم در گیلان بهره برداری و به ظرفیت آموزش و پرورش استان افزوده شد.

به گزارش گیلانستان، علی دقیق روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد، ۲۸ پروژه در قالب ۱۲۳ کلاس درس و زیربنای ۱۷ هزار و ۲۸۶ مترمربع در سال ۱۴۰۰، ۲۱ پروژه با ۱۰۵ کلاس و ۱۲ هزار و ۵۴۹ مترمربع مساحت در سال ۱۴۰۱ و ۴۵ پروژه نیز با ۲۰۸ کلاس و وسعت ۲۴ هزار و ۹۳۰ مترمربع به سال ۱۴۰۲ در گیلان بهره برداری شده‌است.

 

دقیق با بیان اینکه در سه سال دولت سیزدهم ۱۸۸ پروژه استانداردسازی سیستم های گرمایشی با هزار و ۴۸۱ کلاس و ۱۵۵ هزار و پنج مترمربع مساحت در گیلان انجام شده‌است، افزود: ۸۵ پروژه استانداردسازی گرمایشی با ۷۱۹ کلاس، ۵۵ پروژه با ۳۸۹ کلاس و ۴۸ پروژه با ۳۷۳ کلاس به ترتیب در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ در استان انجام شده‌است.

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای ۲۱۴ پروژه آسفالت محوطه واحدهای آموزشی گیلان با ۲۰۶ هزار مترمربع مساحت در دولت سیزدهم اظهار کرد: ۷۹ پروژه با ۶۷ هزار مربع آسفالت محوطه مدارس در سال ۱۴۰۰، ۷۰ پروژه با ۷۲ هزار مترمربع سال ۱۴۰۱ و ۶۵ پروژه با ۶۷ هزار مترمربع سال ۱۴۰۲ در استان انجام شده‌است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان اظهار کرد: هم‌اینک ۱۱ پروژه با ۶۲ کلاس درس و زیربنای ۹ هزار و ۸۰۴ مترمربع در استان در دست ساخت است.

 

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش‌آموز است که در حدود چهار هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار