کد خبر : 23516
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1396- 51: 1

آمادگی ۴۰ پایگاه هلال احمر گیلان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

آمادگی ۴۰ پایگاه هلال احمر گیلان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

معاون جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به ارتقاء آمادگی نیروهای امدادی و داوطلبانه در جمعیت هلال احمر استان گفت: ۴۰ پایگاه جمعیت هلال احمر گیلان آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

به گزارش گیلانستان، سیاوش غلامی در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان گیلان با ۴۰ پایگاه و پست موقت نوروزی در سطح ۱۶ شهرستان، آماده ارائه خدمات لازم به مسافران و گردشگران نوروزی در ایام تعطیلات سال نو است.

معاون جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان گیلان همانند سایر استان‌ها هر ساله از تاریخ ۲۵ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین به اجرا در می‌آید و با تمام تجهیزات و امکانات برای رفاه حال مسافران نوروزی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

غلامی درباره تشکیل کارگروه‌های تخصصی افزود: کارگروه امداد و نجات استان با حضور مدیرکل ستاد بحران استانداری گیلان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد و در مورد نحوه تعامل مطلوب با سایر دستگاه‌ها و ارائه راهکارهای لازم تصمیماتی اتخاذ شد.

معاون جمعیت هلال احمر گیلان بیان داشت: در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان گیلان برای سال جدید، به‌کارگیری از امداد هوایی با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته و از پوشش‌های هوایی در شهرهای مختلف برای ارائه خدمات فوری استفاده می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان عنوان کرد: برای امدادرسانی سریع‌تر و به‌موقع به مسافران نوروزی در ایام تعطیلات سال جدید، مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گیلان از هم اکنون فعال شده و در آماده باش کامل قرار دارد.

غلامی با تاکید بر تعامل تمام دستگاه‌های خدمات‌رسانی اظهار داشت: تمهیدات لازم جهت خدمات‌رسانی سریع در تمامی مبادی استراتژیک و نقاط خطرآفرین استان گیلان با همکاری اورژانس، پلیس راه، مرکز فوریت های پزشکی و آتش نشانی انجام شده است.

معاون جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم مسافران و گردشگران نوروزی نیز با رعایت مقررات و نکات ایمنی لازم، اوقات خوب و خوشی را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند تا شاهد بروز هیچ حادثه و اتفاق تلخی در ایام تعطیلات نوروزی نباشیم./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار