کد خبر : 102302
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402- 02: 19

آبفا برای اجرای تبصره سه در رشت متعهد باشد

آبفا برای اجرای تبصره سه در رشت متعهد باشد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه لایحه پیشنهادی تبصره سه ارسالی آب و فاضلاب بررسی شد، گفت: آبفا باید به چندین مورد از جمله ارائه گزارش ماهیانه پیرامون هزینه کرد اعتبارات از محل تبصره سه، ایجاد یک حساب جداگانه برای درآمد حاصل از محل تبصره سه، معافیت کتابخانه‌های عمومی، مساجد و مدارس سطح شهر متعهد باشد.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت بعدازظهر امروز در یکصدوچهاردهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به لایحه پیشنهادی آب و فاضلاب رشت پیرامون تمدید تبصره سه اظهار کرد: آبفا باید به چندین مورد از جمله ارائه گزارش ماهیانه پیرامون هزینه کرد اعتبارات از محل تبصره سه، ایجاد یک حساب جداگانه برای درآمد حاصل از محل تبصره سه، معافیت کتابخانه‌های عمومی، مساجد و مدارس سطح شهر متعهد باشد.

 

وی با تاکید به اینکه آب و فاضلاب باید از محل اعتبارات تبصره سه به توسعه شبکه فاضلاب در رشت توجه داشته باشد، افزود: انتظار داریم اولویت با محلات حاشیه‌ای و کم برخوردار باشد.

 

رئیس شورای شهر رشت به انجام بازدید از پروژه‌های عمرانی رشت توسط اعضای شورا و شهردار این شهر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه طی بازدید انجام شده، روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهر رشت از جمله پروژه‌های طرح میثاق بسیار مناسب است و انتظار داریم با همین روند ادامه پیدا کند.

 

کارگرنیا با اشاره به عملیات اجرایی در مسیر جاده تهران که یکی از مبادی اصلی ورودی مسافر به شهر است، بیان کرد: متاسفانه روند اجرای پروژه در دور برگردان در حال احداث و رفیوژ میانی به کندی صورت می‌گیرد و با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال حضور داریم و در ایام نوروز شاهد حضور گردشگران در این شهر هستیم که انتظار می‌رود اجرای این مهم سرعت بگیرد.

 

وی با اشاره به اجرای رزمایش زمستانی پرسنل شهرداری رشت پیرامون آمادگی شهرداری در مواجهه با بارش برف و باران گفت: شهردار رشت برای جلسه آتی شورا گزارش کاملی از اقدامات انجام شده درباره آمادگی تجهیزات شهرداری را به شورا ارائه کند و رزمایشی از این بابت ترتیب دهد تا اعضای شورا نسبت به آمادگی شهرداری رشت پیرامون مواجهه با بارش برف و باران شدید اطمینان خاطر پیدا کنند.

 

شهرداری رشت جُور مابقی دستگاه‌ها را می‌کِشد

 

علیرضا تاج شهرستانی عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با انتقاد از وضعیت آب و فاضلاب رشت اظهار کرد: شهرداری رشت به تنهایی باید جور چند دستگاه را متحمل شود.

 

وی با بیان اینکه شهرداری رشت بابت اجرای آسفالت هیچ مشکلی ندارد، افزود: شهرداری رشت، امسال در موضوع اجرای آسفالت رکورد زده ولی متاسفانه چون برخی از دستگاه‌ها به وظایف خود به درستی عمل نمی‌کنند شهرداری در زمان اجرای آسفالت با مشکل مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار