کد خبر : 99599
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402- 54: 18

آب برخی از مناطق شهرستان رشت قطع یا کدر می‌شود

آب برخی از مناطق شهرستان رشت قطع یا کدر می‌شود

سرپرست شرکت آب و فاضلاب گیلان از احتمال قطعی یا کدورت آب شرب برخی از مناطق شهر رشت و روستاهای اطراف از شامگاه امشب خبر داد.

به گزارش گیلانستان، علیرضا غیاثی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آب شرب برخی از مناطق شهرستان رشت اعم از بخش روستایی و شهری شامل بلوار امام رضا (ع)، آج بیشه، لچه گوراب، بیجاربنه و روستاهای حوالی این مناطق از امشب قطع می‌شود.

 

وی افزود: این قطعی به دلیل اجرای مرحله دوم عملیات اتصال در راستای تقویت فشار آب از ساعت ۲۲ امشب تا بامداد فردا (پنجشنبه) رخ می دهد از این‌رو ضرورت دارد اهالی این مناطق تمهیدات لازم را برای این زمان بیاندیشند.

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب گیلان خاطرنشان کرد: پس از اجرای عملیات و تکمیل کار، احتمال بروز کدورت در شبکه آب وجود دارد که برطرف خواهد شد.

 

وی از اهالی این مناطق خواست تا با ذخیره‌سازی مناسب و مدیریت مصرف آب، در اجرای این پروژه با شرکت آب و فاضلاب همکاری کنند.

 

شنبه گذشته نیز آب شرب مناطقی از شهر کوچصفهان به منظور اجرای عملیات تعمیر و بهسازی در تاسیسات مرکزی آب شهر و در راستای صرفه‌جویی و جلوگیری از هدررفت آب و بهبود مدیریت منابع به مدت هفت ساعت قطع شده بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار