کد خبر : 104949
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402- 55: 16

معاون صمت گیلان خبر داد:

آرایشگاه‌های زنانه گیلان زیر ذره‌بین/ تشکیل پرونده برای ۱۵ واحد متخلف

آرایشگاه‌های زنانه گیلان زیر ذره‌بین/ تشکیل پرونده برای ۱۵ واحد متخلف

معاون نظارت صمت گیلان از تشکیل پرونده تخلف برای ۱۵ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در رشت خبر داد و گفت: واحدهای صنفی آریشگاه زنانه و آموزشگاه‌های مرتبط موظف به رعایت نرخ نامه هستند.

به گزارش گیلانستان، علیرضا حسینیان امروز، ۲۲ اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران، آرایشگاه‌های زنانه استان را زیر ذره‌بین نظارتی دانست و اظهار کرد: واحدهای صنفی آریشگاه زنانه و آموزشگاه‌های مرتبط موظف به رعایت نرخ‌نامه هستند.

 

وی با اشاره به تشکیل پرونده تخلف برای ۱۵ واحد صنفی، اظهار کرد: از زمان اجرای طرح تشدید نظارت از ۱۵ اسفندماه تاکنون برای ۱۵ واحد صنفی آرایشگاه زنانه به علت گرانفروشی و ارائه خدمات غیرمجاز پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه در آستانه نوروز باستانی و با توجه به کثرت شکایات از واحدهای آرایشگاه زنانه و نوع خدمات آنها این موضوع علاوه بر کالاهای اساسی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: تیم‌های بازرسی ویژه‌ای متشکل از بانوان کارشناس بهداشت، بازرسان صمت، اماکن عمومی و بازرس اتحادیه مرتبط به صورت مستمر از آرایشگاه‌های زنانه و آموزشگاه‌های آرایشگری در سطح رشت بازرسی کرده و بر رعایت نرخ نامه‌های اعلامی و خدمات بعضا غیر مجاز آن نظارت جدی خواهند داشت.

 

وی با تاکید بر برخورد قاطع با سوءاستفاده کنندگان احتمالی غیرمجاز صنف آرایشگاه‌های زنانه، تصریح کرد: بیش از ۳۰۰۰ واحد صنفی رشت در این حوزه فعالیت دارند و لازم است اتحادیه مربوطه نسبت به ساماندهی صنوف فاقد پروانه و غیر مجاز سریعا اقدام کند.

 

حسینیان سامانه تلفنی ۱۲۴ را آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی اعلام و اظهار کرد: شهروندان تخلفات احتمالی آرایشگران و سایر صنوف را به ۱۲۴ گزارش کنند تا بلافاصله رسیدگی و پرونده آنان برای صدور حکم و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار