کد خبر : 41133
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398- 32: 17

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان:

آزادی ۵ زندانی جرائم غیر عمد توسط اوقاف گیلان

آزادی ۵ زندانی جرائم غیر عمد توسط اوقاف گیلان

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان از آزادی پنج زندانی جرائم غیر عمد در گیلان با کمک خیرین و درآمد موقوفات استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام والمسلمین ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آزادی پنج زندانی جرائم غیر عمد توسط اوقاف گیلان و با همت خیرین و از درامد موقوفات اظهار کرد: برای آزادی این افراد ۸۱۱ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات اعتبار اختصاص داده شد.
وی با تأکید بر اینکه سنت حسنه وقف یک فرهنگ پویا و معطوف به برطرف کردن نیازهای جامعه، گفت: تا پایان سال و با افزایش درآمد موقوفات که نیات مرتبط با آزادسازی زندانیان دارند افراد بیشتری با کمک اوقاف گیلان آزاد خواهند شد.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به کمک اوقاف گیلان برای جامعه و زندانیان ناتوان مالی افزود: افراد شریف بسیاری در جامعه وجود دارند که به علت شرایط اقتصادی و یا هر علت غیر عمد دیگری به زندان افتاده و به علت ناتوانی از پرداخت جریمه یا دیه مجبور به تحمل زندان هستند.

علیزاده یکی از مؤثرترین راه‌های تبلیغ سنت حسنه وقف را بیان کارکردهای وقف و آثار و برکات آن برشمرد و گفت: تبلیغ عملی برای وقف بسیار سودمندتر دیگر روش‌های معمول است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار