کد خبر : 99267
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402- 43: 16

معاون وزیر بهداشت خبر داد؛

آغاز بیش از ۴ هزار طرح عمرانی سلامت‌محور در کشور/ آینده نظام سلامت گیلان روشن است

آغاز بیش از ۴ هزار طرح عمرانی سلامت‌محور در کشور/ آینده نظام سلامت گیلان روشن است

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز بیش از ۴ هزار طرح عمرانی سلامت‌محور در کشور خبر داد و گفت: آینده نظام سلامت گیلان روشن است.

به گزارش گیلانستان، بهروز رحیمی صبح چهارشنبه در نشست شورای سلامت استان گیلان اظهار کرد: اعتماد مردم به نظام سلامت بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه این حوزه است.

 

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در ایام کرونا، افزود: مردم در دوران کرونا به نظام سلامت اعتماد کردند و این اعتماد سبب قوت قلب برای جامعه بهداشت و درمان شد.

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز بیش از چهار هزار طرح عمرانی سلامت‌محور در کشور خبر داد و اضافه کرد: ۵۰ درصد از پروژه‌های سلامت‌محور در کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و به نتیجه ختم شده است.

 

رحیمی با اشاره رویکرد جهادی دولت سیزدهم در اجرای پروژه‌های سلامت محور، بیان کرد: دولت سیزدهم با شرایط سخت و ایام کرونا زمام کار را تحویل گرفت اما توانست با روحیه جهادی کسری‌ها را جبران کند.

 

وی از اجرای بیمه همگانی ایرانیان خبر داد و افزود: کل مردم ایران تحت پوشش بیمه هستند و این مهم یک افتخار برای نظام سلامت به شمار می‌رود.

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان بیماران صعب‌العلاج زیر چتر بیمه قرار می‌گیرند، گفت: امروز صدها نوع بیماری تحت صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج قرار دارد تا بار مالی را از دوش بیماران برداشته شود.

 

رحیمی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم در اجرای برنامه نظام پزشک خانواده، بیان کرد: برنامه نظام پزشک خانواده حرکتی ارزشمند برای حل مشکلات و چالش‌های بیماران است.

 

وی با بیان اینکه آینده روشنی برای نظام سلامت گیلان متصوریم، افزود: ایجاد سلامت اجتماعی و روحی روانی برای آحاد مردم هدف نهایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ۲ پروژه مهم و حیاتی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی و بیمارستان جنرال در رشت، اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی ها و داده‌هایآماری بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی سایت لاکان رشت تا پایان امسال تجهیز و آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار