کد خبر : 33299
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 بهمن 1397- 14: 16

آقای دلق پوش از کدام افتخار صحبت می کنید؟!/ ایران رادیاتوری که ادعا دارید بزرگترین تولید کننده شوفاژ خاورمیانه است، هر ماه تعدیل نیرو دارد!

آقای دلق پوش از کدام افتخار صحبت می کنید؟!/ ایران رادیاتوری که ادعا دارید بزرگترین تولید کننده شوفاژ خاورمیانه است، هر ماه تعدیل نیرو دارد!

آقای دلق پوش این آمار ها فقط خون به دل کارگران تعدیل شده و کارگران در شرف اخراج و مردم ناتوان از خرید میلیونی لوازم ایران رادیاتور می کند.

به گزارش گیلانستان/ سید امین ساداتی-خبرنگار: راستش بعضی اوقات به قول قدیمی ها تک و پهلوی آدم به حرف می آید. بعضی اوقات هر چه میخواهی حرف نزنی یا دست به قلم نشوی یا به استاندار محترم پیامک ندهی که این چه حرفی بوده است که فلان مدیر کل و فلان مدیر زده است نمی شود که نمی شود.

آخرینش گزیده ای از صحبت های دکتر دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بود مبنی بر اینکه (بزرگترین تولید کننده شوفاژ و رادیاتور خاورمیانه متعلق به گیلان است). خدایی دیگر خونم به جوش آمد چون امسال به هر دری زدم تا پکیج و رادیاتورهای خانه ام را عوض کنم نشد چرا چون با رفتن به نمایندگی های ایران رادیاتور فقط میزان افسردگی و سرخوردگی ام بیشتر میشد…چرا؟ چون پکیج دومیلیونی شده بود شش میلیون!!!!!!

قیمت های رادیاتور ها هم که رشد صد و دویست درصدی داشت و سر به فلک می کشید…در چنین شرایطی به برادر باجناقم که کارگر ایران رادیاتور است زنگ زدم که بپرسم چرا وضعیت این گونه است و قیمت ها چرا سرسام آور است؟ پاسخش عجیب بود و تاکید داشت اگر میتوانی بخر چون گران تر میشود..گفت که هر ماه تعدیل نیرو دارند و خودش هم هفته ای یک بار فعلا گفته اند که سر کار بیاید!!!!
آقای دلق پوش حداقل الان وقت افتخار کردن و نازیدن به ایران رادیاتور نیست که بدجوری روی اعصابمان می رود…وقتی کارگران شرکت که همشهری و هم استانی شما هستند هر ماه تعدیل نیرو می شوند و مسلما آمار هشت هزار نفری مدیر کل تامین اجتماعی استان را که در گیلان بیمه بیکاری می گیرند را بالا برده اند و وقتی بنده و امثال بنده در همین استان از پس هزینه میلیونی و سرسام آور پکیج و رادیاتور ساخت استان برنمی آییم و مستاصل شده ایم از کدام افتخار صحبت می کنید.

آقای دلق پوش این آمار ها فقط خون به دل کارگران تعدیل شده و کارگران در شرف اخراج و مردم ناتوان از خرید میلیونی لوازم ایران رادیاتور می کند.

این افتخار کردن ها فقط بی اعتمادی در مردم بیشتر می کند…حداقل الان وقت این شعار ها نیست..چون همه می دانند که حال کارخانجات استان خوب نیست و در شرایط خوبی به سر نمی برند…پس خواهشا نگویید که همه چی گل و بلبل است…

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

ممنون از اینکه ب فکر ما بودین
از اینکه ب فکر ما کارگرا بودین ممنون
مسئولین ک متاسفانه ب فکر مردم نیستن
شاید با حرفای شما کمی تاثیر بزاره
بازم ممنون

ناشناس چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

ایشاا… درست شه

رفتن به نوار ابزار