کد خبر : 15866
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1396- 26: 13

آقای دوهندو مایه صلابت، استواری و عزت سپاه رشت بود

آقای دوهندو مایه صلابت، استواری و عزت سپاه رشت بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رشت با بیان اینکه حاج مجید به ناحیه مرکزی رشت صلابت، استواری و عزت داد، گفت: شجاع، نترس و خط شکن بودن جزء شاخص های فردی ایشان است.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین حسین رهبری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه رشت با اشاره به زحمات هفت ساله سرهنگ دوهندو در سپاه رشت اظهار کرد: آقای دوهندو فرمانده بسیار خوبی بود و خوب ادای امانت کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رشت خاطر نشان کرد: ماموریت های بزرگ تری برای آقای دوهندو در پیش است و ایشان باید در ادامه سربازی ولایت را بیشتر انجام دهد.

وی با بیان اینکه حاج مجید به ناحیه مرکزی رشت صلابت، استواری و عزت داد، افزود: شجاع، نترس و خط شکن بودن جزء شاخص های فردی ایشان است.

حجت الاسلام رهبری با اشاره به اعتقاد کامل سرهنگ دوهندو به ولایت و اعتلای بسیج ابراز نمود: ما زحمتهایی که ایشان برای بسیج و ماموریت های سپاه می کشید را از نزدیک مشاهده کردیم که فردی بسیار خستگی ناپذیر بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رشت در پایان سخنانش گفت: وقتی آقای دوهندو وارد سپاه ناحیه مرکزی رشت می شد، طراوت و نشاط خاصی به مجموعه می‌بخشید. ایشان الگوی عملی برای سایر فرماندهان و کارکنان ناحیه مرکزی رشت بوده و برای بصیرت افزایی بسیار تلاش می کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

گمنام شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱

اسم کوچیک حاج آقای رهبری حسین هست
نه محمد حسن

گمنام پنجشنبه , ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹

سپاه رشت درست نیست
درستش سپاه ناحیه مرکزی رشت هست یا ناحیه مقاومت بسیج مرکزی رشت
سپاه رشت میگین هرکی ندونه فکر می‌کنه منظورتون سپاه قدس گیلانه

رفتن به نوار ابزار