کد خبر : 105649
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403- 06: 14

نوه قوی‌تر از موشک؛

آقای مدیر ارشاد گیلان! مادربزرگم شنید، شما هم شنیدید!؟

آقای مدیر ارشاد گیلان! مادربزرگم شنید، شما هم شنیدید!؟

فرمایشات مقام معظم رهبری فصل جدید در رسانه‌شناختی مفتوح کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، یکی از خبرنگاران در یادداشتی خطاب به مدیرکل ارشاد گیلان خواستار ارتقای عدالت و حمایت از خبرنگاران در این اداره‌کل شدہ است؛

 

در سفر بودم و کمی دیرتر به دیدار مادربزرگ عزیزم رفتم؛ با همان صدای همیشگی گفت: نوه قوی‌تر از موشکم بیا کنارم بشین!

 

نوه‌های دیگر هم بودند و حسودی کردند! مادربزرگ هم که متوجه شده بود گفت: من نگفتم موشک، رهبر مملکت فرمودند که اثر رسانه از موشک بیشتر است، من هم نوه خبرنگارم را قوی تر از موشک صدا کردم!

 

مادربزرگ عزیزم اشاره داشت به سخنان مقام معظم رهبری در همین نوروز امسال و دیدار با شعرا که امام خامنه‌ای فرمودند؛ امروز در دنیا چالش ها و درگیری ها، رسانه‌ای است. بیش از آنچه که موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی و اینها تأثیر بگذارند در عقب‌راندن دشمن، رسانه‌ها هستند که تأثیر میگذارند و دلها را تحت تأثیر قرار میدهند، ذهنها را تحت تأثیر قرار میدهند. جنگ، جنگ رسانه‌ای است.

 

به مادربزرگ با لبخند ملیحی گفتم؛ بدجور سیاسی شدین عزیز! خیلی محکم و قبل از اینکه صحبتهایم قطع شود پاسخ داد؛ مگه میشه حرف رهبر مملکت رو نشنید!

 

فرمایشات مقام معظم رهبری فصل جدید در رسانه‌شناختی مفتوح کرد.

 

در جنگ ترکیبی ما دیگر خبرنگار نیستیم! رزمنده وسط میدانیم، با دستان خالی و دکمه‌های کیبورد موبایل مدل پایینمان‌ با دشمنان وطن، عزت، انقلاب اسلامی، عدالت، رفاه، سلامت و معیشت مردم می‌جنگیم!

 

جناب مدیرکل ارشاد گیلان، طرف مقابل ما از جنس نخبه‌های عباسی نیستند! آنان نخبگان فریب و نیرنگ بوده و سالها درس پس داده‌اند!

 

می دانید برخی نخبگان اپوزیسیونی که با دلارهای آمریکایی و یورو و پوند غربی به قدرت پوشالی تبدیل شده‌اند، دوره کارورزی را کجا گذرانده‌اند؟! در همین رشت! شما نبودید ولی اداره‌کل ارشاد بود!

 

پس کاری نکنیم که ضعف تقوا و عدم حمایت‌های مجموعه ارشاد سبب بی میلی به فعالیت در رسانه شود، رسانه‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی قدرت آن را از صدها موشک و پهپاد بیشتر می‌دانند.

 

کاری کنیم که بخشی از تاریخ رسانه‌ای گیلان هرگز تکرار نشود!! اینبار با حمایت مادی و معنوی مانع شویم تا خدایی نکرده اپوزیسون میوه تجربه خبرنگار گیلانی را بخورد!

 

آقای مدیرکل ارشاد گیلان! خبرنگاران دغدغه مسکن، ازدواج و معیشت دارند، حداقل‌ها را برایشان فراهم کنید یا حداقل با رانت و فساد در توزیع یارانه مطبوعات مبارزه کنید!

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار