کد خبر : 14081
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

آقای نماینده! اگر دیروز ۷۰درصد سلامتی‌تان را از دست داده‌اید، امروز ۱۰۰درصد ایمان و اعتقاداتتان را معامله کرده و از دست داده‌اید!

آقای نماینده! اگر دیروز ۷۰درصد سلامتی‌تان را از دست داده‌اید، امروز ۱۰۰درصد ایمان و اعتقاداتتان را معامله کرده و از دست داده‌اید!

آری! 70 درصد سلامتی تان را در دهه 60 از دست دادید ولی 100 درصد اعتقاد و ایمانتان را به تصمیم گیری هایِ کلان این نظام – که منطبق بر قانون و عدالت است- در دهه 90 معامله کردید.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، سجاد علوی در واکنش به نامه گستاخانه جعفرزاده ایمن آبادی به نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی یادداشتی نوشت:

70 درصد < 30 درصد ؟!؟!؟!
جناب جعفر زاده!
فراغت قیاس ابولهب با سران فتنه از منظر شما در چیست؟! یا ابولهب را خوب نمی شناسید و یا موضوع چیز دیگری است!
مگر جنابتان نفرمودید که فتنه گران از صدام هم بدترند!!! حال چه شده که به خودتکذیبی مبتلا شده اید؟!
مدام تاکید می کنید، که دکتر احمدی نژاد به مردم خطاب خس و خاشاک نموده است، چرا براحتی دروغ می گویید و دنبال چه چیزی هستید با جستجوی این عنوان در وبسایت آپارات “احمدی نژاد به چه کسی گفت خس و خاشاک(دروغ ممنوع)” خلاف بودن ادعایتان ثابت خواهد شد و البته که این منبعِ ارجاع را جهت خوانندگان این وجیزه یادآوری نمودم چرا که شما از این ماجرا بخوبی اطلاع دارید لکن هدف شما از این اظهارات خلاف واقع چیز دیگری است.
جای گفتید فتنه گران سوابق ارزشمندی دارند؛ آیا سوابق ارزشمند مجوز انجام هر کاری خواهد شد؟
یاد گرفته اید که رای مردم را هیچ بپندارید؛ جایی به آرای رقیب رئیس جمهور حاضر توهین می کنید و جایی دیگر به 24 میلیون رای به دکتر احمدی نژاد؛ وی را بی هیچ سندی فتنه گر می خوانید (بماند که حال کنونی وی با حال سالهای 88 و 84 متفاوت است).
آری! جنابعالی 70 درصد سلامتیِ جسمتان را از دست داده اید لکن 100 درصد سلامتیِ نفس تان، اکنون با اظهارات خلاف واقع و حمایت از فتنه گران به باد فنا رفته است و چه پرشمارند جانبازانی مانند طلحه ها و زبیرها در طول تاریخ و چه اندک اند عبرت گیرندگان و امان از تکرار تاریخ!
آری! 70 درصد سلامتی تان را در دهه 60 از دست دادید ولی 100 درصد اعتقاد و ایمانتان را به تصمیم گیری هایِ کلان این نظام – که منطبق بر قانون و عدالت است- در دهه 90 معامله کردید و این در حالی است که نیک می دانید نظر مقامات عالیه نظام راجع به حصرِ قانونی فتنه گران(مصوبه شورای عالی امنیت ملی) و مخلیّن امنیت و آرامش مردم چیست!!!
بر طبق کدام معیار و مبنا از نام مقدس بسیج برای خود خرج می کنید؟ حقیقتا ربط جناب جعفرزاده ی سال 1396 به بسیج چیست؟ شما چه ربطی به بسیج دارید؟ مردم بسیجی در فتنه 88 کدام طرف بودند و شما کدام طرف؟! تبری و مقابله ی بسیجیان با شعارهایی نظیر “اصل نظام نشانه است ، انتخابات بهانه است” یا ” نه غزه و نه لبنان، جانم فدای ایران” که فتنه گران در سال 88 سردادند کاملاً مشخص است و حمایت جنابعالی هم از فتنه گران روشن. آتش زدن بسیجیان مظلوم در فتنه 88 معلوم و آشکار و حمایت شما از فتنه گران هم آشکار. بنابراین شما ربطی به بسیج ندارید و شاید اساسا “با انتساب خود به بسیج ، پروژه تقدس زدایی از این نهاد مردمی را دنبال می نمائید!
اگر زمانی برای کشور خود کاری کردید و قدمی برداشتید وظیفه شرعی و انسانی خود را انجام داده اید لکن به فرموده امام خمینی(ره) : ملاک حال افراد است؛ بر گذشته خود غره شده اید و 30 درصد سلامتی تان بر 70 درصد جانبازی تان غلبه نمود و در واقع جنابعالی قوانین ریاضی را هم زیرسوال بردید و 70 درصدتان را، از 30 درصدتان کوچکتر نمودید.
در حقیقت از پاهای خود جا مانده اید…

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

صفا جمعه , 19 خرداد 1396 - 3:15

آقای جعفرزاده تا دیر نشده بیدار شو.!

رفتن به نوار ابزار